Søndag 09.07.06 Rockefeller
WHITESNAKE
Vokalist David Coverdale dannet Whitesnake i 1977, etter å ha gått fra Deep Purple. Bandet ligger trygt plassert et sted mellom hardrock og heavy metal, akkurat sånn som det skal låte for et band fra det sene 70-tall. I dag er de aktuelle med DVDen "Live - In the still of the night". "Denne dvd'n SKAL du ha", skriver Heavymetal.no. Whitesnake-fansen har ventet på denne DVDen lenge. Den inneholder alle bandets største låter, pluss "Burn" fra Deep Purple, og ble spilt inn på bandets turné i fjor. Whitesnake er også et av hovednavnene på årets Sweden Rock Festival. NB! Vi viser finalen i fotball-VM før konserten!
Jeg må innrømme at jeg felte et par tårer for Zidane i går. Det var noe av det tristeste jeg har opplevd når jeg så Zidane "misbruke hodet" i sin siste kamp.
Italia spilte nok et hakk dårligere enn Frankrike, og den første straffen syntes jeg så meget tvilsom ut, men Malouda skulle hatt straffe senere så det veide seg opp. Som vanlig.
Grattis til Thom. Jeg la merke til at det ikke gikk SÅ dårlig som jeg hadde regnet med sist jeg sjekket konken. Da lå jeg desidert sist av alle og jeg regnet med at det kom til å være slik nå også, men den gang ei... Del sisteplass med admins var meget bra.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Wolfbrother wrote:Jeg er søkk fornøyd. Teorier på Zidane utbruddet?
Jeg digger Cannavaro, han har gjort et fantastisk VM. Buffon har og gjort et meget godt VM. Jeg er meget fornøyd
Cannavaro er/var dopa. Ellers er jeg sikker på at den fjotten Zidane skallet ned fortjente det. Helt fortjent at Zidane ble mesterskapets beste spiller.
Jaja dere.. 96 poeng, og suveren vinner av kortet!
Skal prøve å ikke skryte alt for mye av det i fremtiden, men lover ingenting...
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Om han er vet jeg ikke, men han spiller jo i Juventus, og der driver de jo like mye med juks og doping som fotballtrening.
Ellers er det jo en video av han for ganske mange år siden, der han ligger og blir sprøyta opp.
Er vel mest ledelsen i Juventus som ligger bak bråket som har vært, etter det jeg har forstått. Var ikke klar over at det var en slik video av han. Men er de sikker på at han ble dopet på videoen? Synes han har spillt flott i VM uansett.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Jeg også gråt med Zidane. Selv om han har blitt fremstilt i et altfor hellig lys av media de siste årene, fortjente han ikke dette.
En helgen? Nei, men slettes ikke en bølle heller, og en som holder seg for god til filming og annet fanteri.
Jeg skjønner ikke åssen noen i det hele tatt kan tenke tanken på å heie på Italia! Hæ?!
Som Kjetil var inne på har Juventus systematisk dopet spillerne, inkludert Canavaro, fra 94 - 98, minst! I tillegg har du kampfiksingsskandalen som nå ruller der nede. 13 av 23 spillere er innblandet. Det italienske laget og Lippi har fått mye skryt for at de har stått sammen, selv når 10 av disse spillerne har blitt lurt trill rundt av sine landslagskamerater.
Sannheten er nok heller den at vi med denne saken bare har sett toppen av isfjellet i et land der koruspsjon og mafiavirksomhet tilsynelatende gjennomsyrer alt helt opp til tidligere statsminister Berlusconi. Dermed er det skandalen lettere å svelge for de 10 resterende spillerne, nettopp fordi de ikke har rent mel i posen selv heller.
I tilegg er altså Italia på toppen av filmingsstatistikken, en av fotballens største vederstyggeligheter.
I tilegg synes Lippis taktikk før finalen å gå ut på å ta ut Zidane; koste hva det ville.
Som om ikke det er nok: De Rossis albuing av amerikaneren i gruppespillet, Tottis spytting på Poulsen og heltestatusen Materazzi nå får.