(EST er amerikansk østkysttid - som brukes som standardti på de fleste forumer...)
Javel, men hvor søren går jeg inn og forandrer på det?
Ikke på "My account" ihvertfall. Country står på Norway.
Skal sjekke. 'tøyeblikk...
Ok. Det viser seg at wotmania ikke har noen sånn tidssoneinnstilling. Merkelig...
Det betyr at all tidsinformasjon der er oppgitt i EST-tider. F.eks. er klokka der nå 3.55PM, mens den her er 21.55.
Dette skulle imidlertid ikke ha noe å si, ser jeg nå, siden det både her og der er 18. september...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Nedtellinga vår er nok ikke helt riktig. Enten skal den gjelde for lansering i Norge, eller USA. Er det noen som vet når den lanseres i USA? Vi har kontakta Tor Books, men de svarer ikke på mail
(EST er amerikansk østkysttid - som brukes som standardti på de fleste forumer...)
Javel, men hvor søren går jeg inn og forandrer på det?
Ikke på "My account" ihvertfall. Country står på Norway.
Skal sjekke. 'tøyeblikk...
Ok. Det viser seg at wotmania ikke har noen sånn tidssoneinnstilling. Merkelig...
Det betyr at all tidsinformasjon der er oppgitt i EST-tider. F.eks. er klokka der nå 3.55PM, mens den her er 21.55.
Dette skulle imidlertid ikke ha noe å si, ser jeg nå, siden det både her og der er 18. september...
Se over.
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg syns vi skal ha den offisielle lanseringstidspunktet til Tor. Hvis det er som Harry Potter, vil jo det være samtidig over hele verden. Hvis det ikke er sånn, så kan vi vel ha Norge.
Eivind wrote:Fordi det er så lenge til lanseringa at det ikke var meningen at dere skulle legge merke til at det ikke er justert for tidsone og muligens sommertid
roflmao!
Beste unnskyldninga ever!
- Verg., Aen., 3.315.
http://www.tor.com/jordan/knifeofdreams.html wrote:Internationally bestselling author Robert Jordan’s eleventh book in his wildly popular The Wheel of Time™ series, KNIFE OF DREAMS, will go on-sale nation-wide this October 11, 2005.