Det er egentlig litt rart at vi ikke har fått høre noe særlig om amayarene tidligere i serien. Og om Waterway. Tatt i betraktning hvor mye vi har fått lære om aielene og tinkerne.
(Og er det virkelig ikke flere som tenkte - å nei... alvene forlater oss... )
Sjøfolket, spoiler KoD
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Vel, dei er jo eigentleg heilt urelevante for plottet. Både aielane og kjeleflikkarane er mykje meir sentrale, pga. Rand og Perrin.
Når det gjeld amayarane, er det jo og svært få på fastlandet som veit noko om dei, då dei t.d.forlet aldri øyene. Trur eigentleg det ikkje er nokon som er klar over at det var amayarane som laga Sjøfolk-porselenet heller...
Og eg fekk ingen assosiasjonar til LOTR nei, men det er kanskje berre meg...
Når det gjeld amayarane, er det jo og svært få på fastlandet som veit noko om dei, då dei t.d.forlet aldri øyene. Trur eigentleg det ikkje er nokon som er klar over at det var amayarane som laga Sjøfolk-porselenet heller...
Og eg fekk ingen assosiasjonar til LOTR nei, men det er kanskje berre meg...
Eg kunne ikkje hugse andre referansar eg heller, og det var i CoT, men Wotmania har ein FAQ om the Time of Illusions:
http://www.wotmania.com/faqtopic.asp?ID=125
http://www.wotmania.com/faqtopic.asp?ID=125
-
- Den Gjenfødte Dragen
Amayarene kom til øyene etter at de under Ødeleggelsen hadde flykta til sjøs. De hadde gått ombord i båter av forskjellig størrelser, og forsøkt å unngå det verste, siden selv ikke Aes Sedaier kan gå på vannet...incanus wrote:Akkurat korleis amayarane kom til øyane veit eg ikkje, kan hende dei fekk hjelp av Sjøfolket.
Regner med at de allerede var der da sjøfolket kom...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Eg trudde det var Sjøfolket som gjorde det... Meiner ein av dei Sjøfolka me har møtt i løpet av serien sa at dei etter Øydelegginga gjekk om bord i båtar som dei ikkje visste, og har sidan gjort båtane til sin leveveg.terje wrote:Amayarene kom til øyene etter at de under Ødeleggelsen hadde flykta til sjøs. De hadde gått ombord i båter av forskjellig størrelser, og forsøkt å unngå det verste, siden selv ikke Aes Sedaier kan gå på vannet...
Men eg hugser sikkert feil...
-
- Den Gjenfødte Dragen
Pokker, jeg tror du har rett.incanus wrote:Eg trudde det var Sjøfolket som gjorde det... Meiner ein av dei Sjøfolka me har møtt i løpet av serien sa at dei etter Øydelegginga gjekk om bord i båtar som dei ikkje visste, og har sidan gjort båtane til sin leveveg.terje wrote:Amayarene kom til øyene etter at de under Ødeleggelsen hadde flykta til sjøs. De hadde gått ombord i båter av forskjellig størrelser, og forsøkt å unngå det verste, siden selv ikke Aes Sedaier kan gå på vannet...
Men eg hugser sikkert feil...

Beklager det der. Men amayarene var der uansett da sjøfolket ankom?

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.