Sjøfolket, spoiler KoD

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Sjøfolket, spoiler KoD

Post by Faile »

noen tanker om det som skjer med Amayar? Og resten av sjøfolket for den saks skyld?

selv lurer jeg på om sjøfolket kommer til å ha noen nevneverdig verdi for Rand. Til nå har de mest gått rundt og vært irriterende for Aes Sedaiene. (untak her var å hjelpe til med Vindskålen, og hjelpe til å redde Elayne)

De har liksom ikke vært av noen betydning. Greit, de har skip, og de har Vind-findere. men Slaget kommer til å stå til lands, og Rand har så mange andre til å sloss for seg. Så hva kan sjøfolkets rolle komme til å bli???
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Skjer det noko spesielt med sjøfolket?

Amayar er greitt nok, det var utruleg trist det som skjedde. Det var forresten det mykje omtala "gasp"-augeblikket. Den triste følgja av noko positivt: Rensinga av saidin.

Rand sin "plan" for Sjøfolket er jo å bruke dei til å frakte tropper, forsyningar o.l., og dei har vel byrja med dette allereie (Arad Doman).
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

trodde de fiksa all transport gjennom gate-wayer jeg :?
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Rand sin del av avtalen med Sjøfolka som vart gjort ein gong, eg hugser ikkje når (var det PoD?), var at han skulle få so mange skip han ville, når han ville, til å frakte kva han ville, om eg ikkje hugser heilt feil.

Er relativt sikker på at Sjøfolket fekk ordre om å frakte so mykje forsyningar dei kunne til Arad Doman.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

stemmer helt sikkert!
KoD:
Logain krevde på vegne av Rand i to make an anchor weep at de skulle skaffe skip til å kunne frakte forsyninger fra Illian og Tear til Bandar Eban for over en million folk.

men et annet spørsmål kommer kanskje til å være i hvilken grad de kommer til å hjelpe rand i TG.
Last edited by Faile on Sun Nov 06, 2005 21:18, edited 1 time in total.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Ja, eg kan eigentleg ikkje sjå kva relevans dei kan ha i den Siste Strid. Sjølv om dei sikkert er dyktige krigarar til sjøs (noko dei vel har vist mot Seanchanarane), so tviler eg på at TG vil stå til sjøs. (trollokar er jo ikkje direkte glade i vatn heller...)

P.S. Når det står KoD i emnetittelen er det vel ikkje noko vits i å bruke spoiler-tagen. Dei som ikkje har lest KoD held seg langt unna, og dei som driv på, bør logge seg av og lese ferdig...
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

tenkte bare ikke over det, etter at vi ødla litt mht healing for wolfie, har jeg gått på silketøffler og brukt spoiler-tagen som en gærning. har fiksa det igjen nå....

men så har du vind finderene da... det er en liten nøtt. kommer de til å hjelpe noe til? jeg har på følelsen av at noen(mulig de i Caemlyn) kommer til å hjelpe til. spesiellt i kampen mot damanene..
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Det er berre bra å bruke spoiler-tagen, fortset med det. Men når ein seier ifrå i emnet om at det er om KoD, då er det ikkje nødvendig, meiner eg.

Det kan vere Vindfinnarane vil ha noko å seie ja, men om dei vert nødt til å kjempe mot damaner, det er ei anna sak. Berre Rand og Mat klarer å møtest igjen, og dei snakkar saman lengre enn eit minutt, slik at Mat får fram at han er the Prince of Ravens, er truleg ein våpenkvile/allianse med Seanchan i orden ganske snart.

Rand har jo tenkt å oppfylle ein profeti: "The north he shall bind to the east, and the south shall be bound to the west"

Rand har kontroll over nord og aust (Grenselandene og Cairhien/Rift/Andor), medan Seanchan får sør og vest (Altara, Tarabon, Amadicia, Tomans Hode, Almothe e.l.).
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

men rand holder jo i sør også da.. tear og illian.. men om det blir noe av den våpenhvila nå, med bare en bok igjen å gjøre det på...? jeg ser ikke hvordan det skal kunne bli oppfylt på så kot tid, med mindre Rand enten på et eller annet snodigvis blir øverste leder i begge leirene, eller at våpenhvila kommer istand på et blunk... :?
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg lurte på om noen vet hvorfor ayamarenes forsvinning/død er reaksjonen på at saidin ble renset? Var de en manifestasjon av noe godt for å utbalansere the taint? *Confused*

Og fikk litt LorR følelse med hele øyeblikket...
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

den store statuen(sa'angrealen) på tremalkinger smeltet når det var blitt dratt slike mengder av saidar gjennom den. og at denne smeltet skulle da være et tegn for dem at verdens undergang nærmet seg. og da valgte de heller å ta livet av seg... :(
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Det er litt upresist. Dei levde etter ein litt liknande filosofi som aielane, og meinte at livet berre var ein illusjon. Hugs POVen frå CoT var det vel. Profetiane deira sa eit eller anna om at når sa'angrealen vart øydelagd, var "the Time of Illusions" eller kva dei sa, over. For dei var dette eit teikn på at det var tid å forlate verda, noko dei gjorde med massesjølvmord.

Men sa'angrealen på Tremalking kan ikkje ha smelta på grunn av for store mengder saidar, for då ville den truleg ha smelta medan dei dreiv på. Og mengden saidar som vart brukt, var jo og mykje mindre enn mengda saidin, so kvifor vart ikkje den i Cairhien øydelagd?

Ikkje at eg har noko svar, men ein teori gjekk ut på at når Rand var ferdig med å rense saidin, so berre slapp han kjelda direkte. Han slutta ikkje å leie Krafta, og so braut sirkelen, og so slapp Krafta, men berre slapp den direkte. Dette førte då til eit "tilbakeslag" eller noko slikt, og gjorde at den kvinnelege sa'angrealen smelta. Men det er jo framleis berre ein teori...
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Ja, den teorien har jeg så vidt svipet innom. Har også lest noe om at den smeltet fordi det er en forsvarsmekanisme for at nynaeve - som ikke er like sterk som rand - ikke skal dra for mye...
Logain
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Logain »

Tok ikke noen av de amayarene å stakk ut på havet også, men at det ikke ble funnet spor etter skipene deres? Mulig jeg roter her, men uansett nokså kjipt å forlate "illusjonen" ja. Det at de er så like aielene kan ikke ha noe med at de tilhører samme folk, men tok den fredlige stien under the Breaking.

Etter det jeg her skjønt så er/var de nokså fredlige og sjøfolket hadde lovet å passe på dem. Aielene var jo fredlige og nærmest hellige i den forrige Alderen, men det er bare noen tanker ifra meg. Har ikke fått slått opp i bøkene siden jeg ikke har dem på hybelen.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Akkurat korleis amayarane kom til øyane veit eg ikkje, kan hende dei fekk hjelp av Sjøfolket. Det er sannsynleg at dei stammer frå dei opprinnelege aielane ja, då the Waterway (var det det den heitte?) er omlag identisk med The Way of the Leaf.
Post Reply