Mobiltelefoner

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Fantasy Freak
Hengiven
Hengiven

Post by Fantasy Freak »

Jeg har en fantastisk 3310 nokia ;) Skal kjøpe en ny en gang men vet ikke når.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

der snakker du om kvalitets mobil! de holder og holder og varer nærmest evig! min gikk i elva en dag for en del år siden, og hva vet jeg, hadde jeg fått fisket den opp, hadde den sikkert funka ennå :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Hadde og en 3310 i 5-6 år, og den lå ute en hel sommer, og funka like fint etterpå! Men måtte kjøpe ett nytt batteri etterhvert da.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

3310 er den beste mobilen som er laget. Aldri har en av mine telefoner vært gjennom så mye som den, samtidig med at en fungerte perfekt. Hadde aldri problemer med den. Angrer litt på at jeg kvitta med med den, hadde jeg hatt den i dag, hadde den nok vært i bruk.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Jeg har min enda, i tilfelle den nye klikker! Den fugerer helt fint faktisk!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Jeg har en Nokia 3200 som funker som bare det + at man kan lage eget skin. Det er stilig.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
truls
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by truls »

Jeg har nylig kjøpt en Sony Ericsson w550i, og er kjempe fornøyd!
eLSKer
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Nå har jeg forøvrig offisiellt hatt nytte av min 3G telefon. ADSLen hadde vært nede siden mandag her hjemme, og jeg måtte bare på internett, så da kobla jeg til telefonen min. Heldigvis er det makspris på 50 kr, ellers kunne det blitt veldig dyrt, koster nemlig 20 kr/MB. Hastigheten er grei, får 125-170 kbit, hadde forventet litt høyere siden det er godt signal her, men det går helt fint.

edit: Har skrudd på internett-deling over airporten nå, så søstra mi får kommet på nettet 8)
Post Reply