Idol 2006

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ashaman wrote:Det er morro i starten da! Når folk synger drit falskt!
Synes ikke det er severdig da heller, jeg. Men så er jo jeg en særing. Har aldri helt hatt sansen for å se medmennesker bli ydmyka og fratatt all verdighet av "autoritetspersoner".
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

De blir jo ikke "ydmyka og fratatt all verdighet av autoritetspersoner" da! Dei kan jo ikke synge, så da er det deres feil at de melder seg på noe de ikke skulle ha gjort da! hehe
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Synes ikke starten er noe særlig i det hele tatt, gidder ikke se folk jeg ikke kjenner bli latterliggjort på en slik måte. Jeg vet det er mange syke mennesker rundt oss, og vi trenger ikke lage underholdning av det. Jeg trenger i hvert fall ikke å føle meg underholdt. Etterhvert som det hele framskrider litt blir det imidlertid litt morsommere synes jeg. Når finalerundene kommer blir man jo litt kjent med folket på en måte, og får litt mer innblikk i hva de står for og mener - ut over utseende og sang. Jeg pleier derfor som regel å følge litt med i starten på finalerundene, men etterhvert som favorittene mine blir utstemt så detter jeg også av...

Gadd ikke se kjartan salvesen eller jorun stiansen vinne, for å si det slik.
Urban tilværelse
Post Reply