Vel - hvem vinner denne sesongen? Sitter og ser på første finalerunde, og hehe... Han sørlendingen - Anders - synger så surt! Æsj og fysj.
Ser at Vivian er bygd opp som favoritt, samt Ørjan. Så bare 2 semifinaler, og husker at han Jonas sang Hurt utrolig bra. Han heier jeg på... enda i hvert fall!
Last edited by Ceres on Sat Mar 04, 2006 19:53, edited 1 time in total.
Huff, flere og flere som synger falskt her. Beste hittil - eller kanskje eneste brukbare - er han Winsu eller noe sånt. Det er virkelig mange av disse som ikke burde vært i finalen!
Synes dette er veldig dårlig jeg altså. Hvis vi skal dømme ut fra prestasjonene i kveld, er det vel bare 3-4 stykker som faktisk burde være i denne finalen.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Jepp. Disse skuffet ikke så alt for mye: Winsu, Martine ( ? ), Jonas og han typen til Vivian. I tillegg var Ørjan og Stine ok, og jeg kan til nød godta Vivian.
Martine? eller Marita? Husker ikke navnene på de enda jeg heller da. Men jeg hadde da virkelig håpet at Audun skulle ryke i kveld jeg da. Synes han har gjordt det dårlig hele tiden. Jonas må da nesten være den beste i kveld spør du meg. Imponert av han, spesielt siden vi nesten ikke har sett noen av han til nå.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Nja, Marita het hun vel kanskje ja... Og ja, Jonas synger bra han. Valgt litt feil sang i dag synes jeg. Vanskelig å ta den helt hjem. Men ok. Hadde håpet Anders røyk, jeg, eller Iselin. Herrejemeni for noe greier de har dradd fram der altså!
Men for all del - ho som røyk hadde jo heller ikke noe sjans til å vinne.
Vivian og Ørjan er jo som sagt de to favorittene, men mine to er nå Jonas, som sang en helt utrolig Hurt og veldig bra i kveld, samt Marita, med kjempe-Desperado og nydelig i kveld. Dessuten har begge vært litt underdogs, så det er litt kult.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Det er to problemer med Idol som gjør at jeg ikke ser på det: De har laget alt for mange sesonger, så alle de som kunne synge var med i de første sesongene. Det er nesten bare fjortis-jenter som ser på det, og de stemmer bare på de som de syntes er "skjekke". Idol i fjor var jo et lite unntak da...
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Jeg har ikke fulgt med på idol noe særlig, men i går så syns jeg hun nordlendinga sang bra. Men, er det noen som har lagt merke til at det ser ut som gjennomsnittsalderen på deltakerne har blitt lavere for hvert år?
Har jeg og problemer med å forstå. Kan vel skjønne at folk ser på det, om det du ikke har noe bedre å gjøre en kveld, men at idol kan være toppen av lykke på en fredag har jeg vanskelig får å skjønne.
Forhåpentlegvis fordi det får dei til å føle seg overlegne og verdifulle samanlikna med menneska på skjermen.
Dersom det er ein annan grunn, vil råde dykk til å ikkje fortelle meg den. Det vil berre få meg til å føle meg overlegen og verdifull samanlikna med dykk...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!