Å drømme

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Og jeg sliter med å huske drømmene mine... Jeg har prøvd det som anbefales på ld4all, men jeg må nok prøve noen ganger til, ja. Jeg greier ikke å holde meg bevisst; jeg blir for trøtt :lol:
. . .
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Jeg husker alltid hva jeg drømmer jeg, stort sett. Alltid masse insekter i dem, hva nå enn det skal bety.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Uansett, feberdrømmer er skumlest av alt.
Jeg hadde nå nettopp en veldig dissosiativ feberdrøm hvor jeg slet med å finne ut av hvem av mine tre personligheter som skulle gå å ta seg noe å drikke. Og det var virkelig som om jeg hadde tre personligheter. Det var først når jeg ble ordentlig våkne at jeg greide å få en personlighet igjen.
Men jeg tviler egentlig på at det er slik et menneske med dissosiative lidelser føler seg, jeg var nok muligens påvirket av å nettopp ha hørt en del om psykiske lidelser.. :P Men skummelt var det uansett!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Jeg hadde en skikkelig syk drøm i natt. Den handlet om at jeg jobbet på en iskrem-fabrikk og skulle lage en ny is. Folkene jeg jobbet sammen med så ut som de i Charlie og sjokoladefabrikken, og til slutt bla jeg kastet ut av fabrikken fordi jeg spiste for mye av isen. :shock:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

Moghedien wrote:Uansett, feberdrømmer er skumlest av alt.
Jeg hadde nå nettopp en veldig dissosiativ feberdrøm hvor jeg slet med å finne ut av hvem av mine tre personligheter som skulle gå å ta seg noe å drikke. Og det var virkelig som om jeg hadde tre personligheter. Det var først når jeg ble ordentlig våkne at jeg greide å få en personlighet igjen.
Men jeg tviler egentlig på at det er slik et menneske med dissosiative lidelser føler seg, jeg var nok muligens påvirket av å nettopp ha hørt en del om psykiske lidelser.. :P Men skummelt var det uansett!
ikke nødvendig skumle men rare

hadde en feberdrømm om at noen ånder eller lignenede skulle selge rommet mitt uten lov fra meg og det værste var at jeg stod opp av sengen fordi jeg ennå var inni drømmen for å stoppe de og gikk ut av rommet men da jeg gjikk inn igjen kom faren min og jeg ble dratt ut av den :shock: skummelt
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Katten
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Katten »

Jeg er ikke flink til å huske drømmer, egentlig, men noen klistrer seg fast til minnet mitt. Husker blant annet enkelte drømmer jeg hadde for mange år siden o.o;

Feberdrømmer kan jeg ikke huske noen av, vet ikke om jeg noen gang har hatt dem.

Av og til når drømmer blir helt unaturlige, skjønner jeg at det er en drøm.. Og våkner xD
Post Reply