Bare kom med forslag - forutsatt at det er godt gjennomtenkte og ferdig bearbeidede forslag. Jeg er rett nok Moderator, men jeg gidder ikke sitte å finne på alle detaljene for Ogurene, Myrdraalene og hva det nå er dere foreslår; litt arbeid må dere tross alt ha selv også.
Husk bare at det er ytterst får Ogur-POVer i bøkene, og ingen Myrdraal-POVer, så å rollespille noe sånt kan fort bli vanskelig...
Og, nei, Ceres, Hornet vil nok aldri bli funnet, men det er heller ikke poenget. Poenget med Jakten var bare å gi oss en kontekst å utfolde oss i. Og det er nettopp utfoldelse - kunstnerisk sådan - som er poenget her.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Hehehe, apropos kunstnerisk, så var din forrige post meget god, Faile. Skal fortsette på den i morra - vet ikke om jeg komemr til å skrive oss helt til Tar Valon eller ikke, men...
Ellers så har jeg nå posta karakteren som skal joine oss der. All kritikk ønskes velkommen, som vanlig.
On a slightly different note, så har jeg fiksa noen dobbeltposter i hovedtråden. I framtida, hvis den siste posten i tråden var din, kan du endre denne siste, og poste et varsel om at den er endra, her. Forstått? (Synes jeg formulerte meg veldig krøkkete...)
- Verg., Aen., 3.315.
Faile wrote:Btw Damien, jeg skal lage en karakter til, og regner med at hun kommer til å treffe på din
Oioi.. Kanskje jeg skal få rompa i gir da, å få skrevet noe. Men min kjære Joren skal til Cairhien, der han kanskje kommer til å være noen dager hvertfall. Tror det kanskje skjer litt mens han er der.
*spennende*
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Whoa, det var litt av en munnfull. Håper jeg ikke har gjort altfor mye mot Vladras karakter; hvis du synes det, Faile, må du si fra, så skal jeg fikse det.
Ellers mistenker jeg at jeg har sneket med noen småfeil om indre forhold i Tar Valon, men ...
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Bak ham sto en jente knapt ute av tenårene, og stirret utfordrende på Aisa,
Hva tror du om denne tolkningen min av Vladra? Jeg skrev "utfordrende" fordi jeg ikke klarte å forestille meg en annen måte den ellers så temperamentsfulle og fryktløse Naidar kunne ha reagert på når hun møtte noe skremmende: En utfordrende dødsforakt, som på en måte sier "jeg er ikke redd deg, hvis det er det du tror!"
Håper det var det som ble resultatet...
- Verg., Aen., 3.315.