Megen flott tegning Aviendha, flott strek. Men igjen: litt tegneserieaktig ansikt for meg. Hadde vært gøy og sett en tegning med naturtro ansikt fra deg
Vel, det er jo ikke negativt å tegne litt svakt. Så kan man viske vekk noe hvis man trenger det, og heller forsterke strekene hvis man vil
Har prøvd å gjøre de klarere på pc'en, men det er litt vanskelig å få det til å se noe bra ut.
"I mine yngre dager så var jeg en ypperlig designer"
Neijda, jeg bare lekte det, dessuten er jeg fremdeles ung
Tenkte jeg skulle legge ut noen kjoler jeg tegna...
[/img]
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Ser forsåvidt bra ut dette her. Men kunne du lagt ut hva slags mål du har tenkt, materialer osv? Kanskje noen til og med stjeler patenten din hvis de liker det?
Mål?
Materiale er greit nok å tenke ut,
den hvite hadde vært fin i et silke-lingnende stoff og de gullfargede kjedene er avtagbare sånn at den kan hives i vaskemaskinen eller eventuelt brukes som en stroppeløs kjole.
Den blå har jeg egentlig ikke tenkt så mye på, jeg bare tegnte den
Så nok en gang vender jeg meg til dere for råd
Noen forslag??
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Adelaid wrote:Ja, ja...det er vel bare å forvente at det første gutter tenker på er puppene, men takk for komplimentet
Nja, det er egentlig helt naturlig. Det første jeg så på var vingene, deretter noe som så ut som ett skjegg eller snor under haka eller noe sånt, så puppene, fint at den ene stikker litt ut forresten, så det utrolig korte skjørtet Dette så jeg selvfølgelig ettersom jeg skrollet.