Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
the black wind
- Hengiven

-
the black wind
- Hengiven

vel jeg tegner jo på en annen måte en sån vanlig måte. jeg tegner mer på en manga/anime stil, men disse bildene er jo gamle. Har lagt dem ut før bare uten farger dåLieungh wrote:Må si du klarer hender og føtter veldig bra, men jeg tror du unne ha godt av et lite tegnekurs. Det er enklere å tegne hvis du kan noen små triks for å få det til å funke. Men fine tegninger, for all del
like a butterfly i fly
like a rock i fall
like a rock i fall
-
Miss_Cauthon
- Trollok

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Hmmm, Faile kunne det være fint å få en tolkning av, ja. Har tenkt over å tegne henne selv, men da er det kanskje greit om jeg bestemmer meg for hvordan hun ser ut først. "tilted eyes" sier meg ikke så mye når jeg ikke aner hvilken vei de tilter hen.
Håper det er noen her på forumet som klarer å tegne henne bra.
Fint hvis du prøver, Moiraine Sedai 
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Jeg lurer på hvordan en trollok ser ut jeg. Ikke det at jeg ikke vet det, men jeg klarer bare ikke å unngå å tenke på de som taurener, en okse-lignenes skapning på to bein på WoW...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

SmartSauegjeteren wrote:Lag en egen tolkning da velPrincess wrote:Jeg lurer på hvordan en trollok ser ut jeg. Ikke det at jeg ikke vet det, men jeg klarer bare ikke å unngå å tenke på de som taurener, en okse-lignenes skapning på to bein på WoW...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg synes det sverdet var altfor pent for en trollok. Er det ikke mer vanlig at de bruker eneggede sabler, med masse kroker og krim krams?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov