Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg skal begynne på Faile nå, er det noen som har en god beskrivelse av henne?
Edit: Fant på Encyclopaedia WoT:
Edit: Fant på Encyclopaedia WoT:
She is about Perrin's age. She is tall with black, shoulder-length hair. She has a large, bold nose, a generous mouth, high cheekbones and dark, slightly tilted eyes. (TDR,Ch33) She has a high voice. (TDR,Ch35)
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Faile er på langt nær ferdig, jeg tenkte bare å legge ut hvor langt jeg har kommet. Jeg tenker meg at en generøs munn er en munn det er mye av, så jeg har tolket det slik (se bilde).
Det er vanskelig å tegne fjes som er gamle (rynker, poser under øynene osv.), og jeg tenker at hun fremdeles ser ung ut i bøkene, så hun ser ung ut på tegningen også.
Jeg tenkte på å tegne hele kroppen, men jeg er mye tryggere på å tegne portrett, så det er det det blir
. . .
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Og jeg fortsetter min retting av det engelske skriftmål:
Copious, Incanus
Og jeg er hundre prosent sikker på at det var det du mente og at bokstaven bare glapp når typet den inn
Herregud, mann: du er jo et levende leksikon! 
Copious, Incanus
Og jeg er hundre prosent sikker på at det var det du mente og at bokstaven bare glapp når typet den inn
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
incanus wrote:Det verste er at eg har ein "r" for mykje i generous, som de ikkje la merke til... .
*Tar sats og hopper inn i avgrunnen, dyslekkkktiskkk hode først*
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Hva med Mantelar?Moiraine Sedai wrote:Jeg la heller ikke merke til den, så jeg stuper etter deg, Loth(håper du ikke har noe imot forkortelsen
)
Hva mener du egentlig med Mantelar? Hver gang jeg ser det nicket ditt, sendes tankene til mantelen nedenunder jordskorpa.Lothair Mantelar wrote:Hva med Mantelar?Moiraine Sedai wrote:Jeg la heller ikke merke til den, så jeg stuper etter deg, Loth(håper du ikke har noe imot forkortelsen
)
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Er det fordi du ikke vet hvem jeg er WoT? Det var jeg sikker på at du visste...Akira wrote:Hva mener du egentlig med Mantelar? Hver gang jeg ser det nicket ditt, sendes tankene til mantelen nedenunder jordskorpa.Lothair Mantelar wrote:Hva med Mantelar?Moiraine Sedai wrote:Jeg la heller ikke merke til den, så jeg stuper etter deg, Loth(håper du ikke har noe imot forkortelsen
)
Men hvis dere vil forkorte nicket så skriv enten sLoth eller Mantelar...