Må ha glemt. Lenge sia jeg har lest bøkene vettu.Lothair Mantelar wrote:Er det fordi du ikke vet hvem jeg er WoT? Det var jeg sikker på at du visste...Akira wrote:Hva mener du egentlig med Mantelar? Hver gang jeg ser det nicket ditt, sendes tankene til mantelen nedenunder jordskorpa.Lothair Mantelar wrote: Hva med Mantelar?
Men hvis dere vil forkorte nicket så skriv enten sLoth eller Mantelar...
Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg er grunnleggeren av hvitekappene. Det var jeg som skrev boka hele organisasjonen er grunnlagt på, og som Galad var så glad i en stund.
I have arisen from the dead!
"angelface" 
I have arisen from the dead!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
En ting som irriterer meg med internett er at "the silent treatment" funker så j**** dårlig.Kjetil wrote:Kaller han bare Lotta. Passer utmerket.
Men spar denne tråden for slike meningsløse diskusjoner. Kall meg hva dere vil, bare jeg skjønner hvem dere mener. Denne tråden omhandler meget viktige saker!
Lotta kan f. eks lett forveksles med Akira. Han har jo slik en søt hestehale
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Ok, på tide å få denne tråden opp igjen. Det hadde vært trist om den forsvant til side to
Det her er ikke akkurat en ny tegning.
Jeg lagde den i fjor, og prøvde å delta på Ungdommens kulturmønstring, men e-posten som sa når jeg skulle levere tegningen, endte i innboksen for useriøs e-mail... Hva syns dere?
Det her er ikke akkurat en ny tegning.

Jeg lagde den i fjor, og prøvde å delta på Ungdommens kulturmønstring, men e-posten som sa når jeg skulle levere tegningen, endte i innboksen for useriøs e-mail... Hva syns dere?
. . .
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte