Vil bare legge til at tegningen skal være i svart-hvitt, og at hun skal ha delte bein. Til alle andre som også vil prøve seg.Shallis wrote:Det skal være av egwene. Hun skal stå litt fremoverbøyd, med ene hånda fremover, fordi hun bruker kraften. Hun har et sint uttrykk i ansiktet, og tårer som renner nedover kinnene hennes. Hun har på seg en Innvidd-kjole. Det er masse lyn rundt henne.
Det er en veldig detaljert tegning.
Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Ja, det var det jeg trodde om Shallis ja!
Men ville bare si at nå har jeg laget en skisse av tegningen.
Ville jeg hatt en scanner her for øyeblikket ville jeg ikke nølt med å legge den ut til vurdering.
Men, så lurte jeg på hvordan kjolen ser ut oppe ved halsen? Er det v-hals på kjolen? Går kjolen langt opp eller ned ved halsen? Hvor langt ned går kjolen på beina? Hvordan skal skoene være?(om vi skal ta med føttene..?)
Men ville bare si at nå har jeg laget en skisse av tegningen.
Men, så lurte jeg på hvordan kjolen ser ut oppe ved halsen? Er det v-hals på kjolen? Går kjolen langt opp eller ned ved halsen? Hvor langt ned går kjolen på beina? Hvordan skal skoene være?(om vi skal ta med føttene..?)
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Hmm har aldri tenkt på det. Ikke v hals tror jeg?
Kanskje bare sånn vanlig rund t-skjorte aktig, litt dypere kanskje. Ihvertfall ikke helt opp til halsen.
Klart jeg er en skummel gammel farlig mann. Døøh! En skummel gammel farlig mann med fjortissyndromer hun/han prøver å dra av seg.
Kanskje bare sånn vanlig rund t-skjorte aktig, litt dypere kanskje. Ihvertfall ikke helt opp til halsen.
Klart jeg er en skummel gammel farlig mann. Døøh! En skummel gammel farlig mann med fjortissyndromer hun/han prøver å dra av seg.
Nei det var vel ikke det. Menn er griser uansett...
På skolen skal jeg lage en tegneserie. jeg har valgt å kalle min "Giraff, giraff ...edderkopp...?!" Håper det er greit...
Den handler om at man tror det er noe, og så viser det seg at det var noe helt annet
(er ikke så veldig oppfinnsom at det gjør noe...)
EDIT: Har rekkefølgen på fargene i stripene noe å si når tegningen du ber om skal være svart-hvit? (Ment til Shallis)
På skolen skal jeg lage en tegneserie. jeg har valgt å kalle min "Giraff, giraff ...edderkopp...?!" Håper det er greit...
Den handler om at man tror det er noe, og så viser det seg at det var noe helt annet
EDIT: Har rekkefølgen på fargene i stripene noe å si når tegningen du ber om skal være svart-hvit? (Ment til Shallis)
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
Nej jeg kom på det. Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på.
men hadde kanskje vært litt stilig hvis de er det eneste på tegningen som har farger.
Tenk litt på det. Hvis du bestemmer deg for å ha farger på dem, så kan du jo se på den tråden hvor Sauegjeteren var så snill og svarte på det.
men hadde kanskje vært litt stilig hvis de er det eneste på tegningen som har farger.
Tenk litt på det. Hvis du bestemmer deg for å ha farger på dem, så kan du jo se på den tråden hvor Sauegjeteren var så snill og svarte på det.