Eivind wrote:Hvis det er noen som viser seg å ikke betale, så utestenger vi vedkommende fra sida
Hehe, høres bra ut. Hver for seg er det jo ikke svimlende summer, men til sammen legger jeg ut 5-600 kroner for dette i porto og konvolutter, så jeg håper pengene kommer tikkende inn etter hvert, ja.
Artig at det har vært interesse for dette. På denne måten vet jeg i hvert fall at bøkene går til engasjerte lesere.
Bøkene til alle som meldte sin interesse på fredag, går med posten i morgen, så da bør dere ha dem i løpet av tirsdag eller onsdag. Alle som ga beskjed senere enn i går morges eller gjør det nå fremover, må nok vente litt, siden jeg ikke får gjort i stand flere pakker før om en stund -- men de kommer!
Det er fortsatt igjen ett eks. av Skumringens korsvei og to av Artemis Fowl 3.
Kjetil wrote:Ser for meg at det er en fordel å ha lest Artemis Fowl 1 og 2 for å ha glede av den 3dje?
Ellers vil jeg bare berømme Morten for et godt initiativ.
Takk for godord. Jo, du bør nok ha lest AF 1 og 2 for å få ordentlig utbytte av 3.
Aha, har du lest Dagbladet i dag? Ja, det er dessverre brudd i forhandlingene mellom oversetterne og forleggerne. Noe kommer nok til å skje, men akkurat hva tror jeg ikke jeg vil gå ut med akkurat nå. Ikke vet jeg alt heller.
Nå er alle bøkene tatt. De av dere som ikke allerede har fått bøker, kan vente dem lørdag eller mandag; jeg sender i hvert fall ut de siste pakkene i morgen, fredag.
Morten wrote:Nå er alle bøkene tatt. De av dere som ikke allerede har fått bøker, kan vente dem lørdag eller mandag; jeg sender i hvert fall ut de siste pakkene i morgen, fredag.
På vegne av alle på forumet, som har mottatt bøker: Tusen hjertelig takk.