Nå har jeg omsider fått sjekket hva jeg har til overs av bøker jeg har oversatt, og som jeg kunne tenke meg å gi bort. Antall eksemplarer i parentes.
Jordan:
Dolkenes vei (1),
Vinterens hjerte (1),
Skumringens korsvei (3)
Eoin Colfer:
Ønskelisten (1),
Artemis Fowl 3: Evighetskoden (3),
Artemis Fowl-arkivet (1)
David Eddings:
Rivas dronning, bok 4 i
Sagaen om Belgarion (3)
Jeg vil gjerne gi det ene eks. av
Skumringens korsvei til admins, siden de gjør en god jobb med denne nettsiden. Det regner jeg med at ingen er uenige i! Dere får ta boka på deling, admins, men det håper jeg går greit.
De fire resterende Jordan-bøkene pluss Colfer- og Eddings-bøkene gir jeg bort etter først-til-mølla-prinsippet: Skriv en post her i denne tråden eller send meg en PM og si hva du vil ha. Kun én bok til hver.
Det er vel Jordan-bøkene som er mest aktuelle i dette forumet, men kanskje noen er interessert i de andre også?
Jeg kan sende boka i posten mot at mottakeren refunderer utgiftene til konvolutt og porto (enten pr. nettbank eller kontanter godt skjult i et vanlig brev). Et alternativ for de som bor i Oslo-området er at vi kan møtes i sentrum en dag, så kan jeg ta med bøkene, men da må vi få samordnet det så jeg slipper å ta flere turer, og det må være en dag det passer for meg å bære på bøker.
Lykke til!