Hobbyer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

En gang i tida pleide jeg å trene fotball minst tre ganger i uka, 10 måneder i året, men de tider er forbi. Nå er jeg heldig hvis jeg i det hele tatt gidder å drasse den magre ræva mi ut av døra en gang om dagen for å gå på butikken for å kjøpe sjokolademjølk og Dagbladet.

Så "hobbyer"... vel, jeg henger en del på nettforumer, selv om det ikke er like ekstremt nå som for halvanna-to år sida, da jeg kunne sitte 12-20 timer i døgnet på diverse forumer. (Seriøst, det hendte at jeg satt og trykte på F5 til klokka ble 5 om morran i håp om at noen skulle ha svart i en spennende tråd.) Nå begrenser jeg meg imidlertid til tre stykker.

Ellers leser jeg fryktelig mange tegneserier, ser en del nedlasta tv-serier, og prøver å treffe min fortreffelige søster minst en gang i uka, slik at jeg skal få et minimum av sosial omgang.

Leser nesten ikke bøker lenger, heller...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Princess
Sitter
Sitter
Posts: 614
Joined: Sat Apr 01, 2006 19:36

Post by Princess »

F5 ja. Min beste venn :lol:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

F5. Min nye venn:) Takker!

Gleder meg til vinteren, da skal jeg stå telemark til skia tar fyr.

Edit: vet ikke om TenSing er rette plassen å finne damer på da, selv om jeg skjønner greia. Litt høy moral :)
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

stefan_hoy wrote:Edit: vet ikke om TenSing er rette plassen å finne damer på da, selv om jeg skjønner greia. Litt høy moral :)
Det blei ikke. Nok damer på teaterlaget uansett.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

stefan_hoy wrote: Edit: vet ikke om TenSing er rette plassen å finne damer på da, selv om jeg skjønner greia. Litt høy moral :)
tuller du? :o
letteste måten å finne dem på, er jo å oppsøke plassen de er. gutter som driver med kvinnedominerte sporter/fritidsaktiviteter, er skjelden ledige (enten det, eller så er de homo eller ramstygge)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

har fått meg ny hest, så jeg gjør egentlig lite annet enn å jobbe og å henge i stallen for tiden. sover litt innimellom også, riktignok.

ang. gutter og jentedominerte aktiviteter: kan ikke si det florerer med gutter oppe i stallen, bortsett fra en og annen homodott. menn i ridebukser er ikke direkte attraktivt uansett, så helt greit for meg. MEN et par kamerater av ei veninne av meg har funnet ut at det er spennende å være timevis i stallen hver eneste dag. ikke akkurat hestene de ser på. ;) så det kan sikkert være en god idé.

men tensing? kristne jenter er vel ikke noe å trakte etter, hvis ikke man er kristen selv?
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Tja, kristne jenter pleier da å være snille, naive og lettlurte.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Etter det jeg har hørt er FPU bedre enn TenSing og andre kristne ungdomsorganisasjoner i så henseende...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Tror du må legge mer arbeid i det der, litt av en presasjon å late som man er enig i den politikken.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

Kjetil wrote:Tja, kristne jenter pleier da å være snille, naive og lettlurte.
du har erfaringer med dem, ja?

har ikke menget meg med så mange kristne, men de jeg har kjent har ventet med sex til de skulle gifte seg etc. riktignok fra pinsemenigheten, da.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Hehe, neida, ikke så veldig.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Kjetil wrote:Tror du må legge mer arbeid i det der, litt av en presasjon å late som man er enig i den politikken.
Og det er ikke strevsomt å late som om man er kristen?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Neida, trenger da ikke være kristen. Eller, jeg mener, jeg vet ikke, driver selvsagt ikke med slikt svineri.
Ajah!
Hengiven
Hengiven
Posts: 135
Joined: Fri Nov 18, 2005 23:33

Post by Ajah! »

Terje wrote:Etter det jeg har hørt er FPU bedre enn TenSing og andre kristne ungdomsorganisasjoner i så henseende...
Oi, og jeg som ble med i RU bare på grunn av damene :roll: . Kanskje det er FpU som er tingen...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Tja, RU er vel ikke det verste det heller? De springer tross alt ut av den derre frigjøringsbevegelsa på 60-tallet, med seksuell frigjøring og alt det der, uansett hvor mye de perverterte og ødela opphavet sitt..
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply