Den perfekte julegaven

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Sauegjeteren wrote:People don't love me? Why?

Sokker er forresten en jævla god ide. Og t-skjorter. Man får vist aldri nok av det.
Jeg elsker deg, brækar. Ikke hør på de andre imbisilene :wink:

Sokker burde være svarte, eller i hvert fall en annen mørk farge. Hvite sokker har en tendens til å bli fortere skitne fordi de plukker opp støv fra gulvet og farge fra skoene. Er en stor fan av Ulvang sokker om vinteren og tynne svarte sokker om sommeren.
Shallis wrote:Poenget mitt var å bekrefte at jeg syns det var et genialt forslag, men siden Phoeniks sa at han ikke syns det mente jeg at da måtte han ha oppfattet det på den gale måten.

*sukk*

Var det litt lettere å forstå?
Nei, jeg forstår ennå ikke hvorfor du synes det er genialt. Mayor sitt forslag var ikke originalt og ikke smart. Alt det var, var en fancy omskriving av en helt ordinær innkjøpstaktikk.
Terje wrote:Tullsnakk på deg. Sokker skal være hvite, de skal være laget av bomull, og de skal ha ei svart (eventuelt mørkeblå) og ei rød stripe helt øverst.
Og utenpå sokkene burde man ha slitte sandaler. Overkroppen bør tildekkes av en vinrød skjorte med en svart vest/ selskinnsvest og snusleppa må prydes med en hårete strek. :lol:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Den perfekte julegaven til jenter må jo være rosa PSP, eller hva jenter?
Pain is just weakness leaving the body
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Jeg foretrekker svarte tynne sokker, like ikke å være for varm på føttene.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

jeg liker sånne tynne ullvangsokker og trysilsokker som har såle av ull, men som puster. skikkelig high tech.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

Tjukke Ulvangsokker er genialt, og da jeg var yngre fikk jeg et knippe hver jul. Om sommeren er hvite ankelsokker både litt bøg (ikke plukk opp denne betegnelsen, var bare ment som en beskrivelse av sokken;) og meget behagelig.

Har bare disse to typene i skapet, samt et par svarte tynne til dress.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Princess
Sitter
Sitter
Posts: 614
Joined: Sat Apr 01, 2006 19:36

Post by Princess »

Jeg liker å ha litt av alleslags sokker. Hvite sokker, svarte sokker, rosa sokker, tynne sokker, tykke sokker, osv. :wink:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Tøffe lange sokker, med søte bilder på er konge :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Sokker er fint.

Men jeg har nå nesten ferdiggjort julegaven til Vokteren min, og må si jeg er ganske fornøyd. Men ikke like morsom som noen av ideene jeg hadde. Noen av dem var litt vel på kanten :P :lol:

Ellers er det fint å lage gaver som minner mottakeren om en intern spøk eller noe, for eksempel skal jeg gi vampyrtenner til en fyr som beit meg en gang. :P
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

Sokker er kjempefint og praktisk, med den mest personlige og perfekte julegaven er det kanskje ikke? (Men dette spørs jo helt på sokkene, det finnes vel personlige og perfekte sokker også)
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Veldig gode sokker som man tegner på med stoffmaling, f.eks., kan bli ganske personlige. Lagde et par til stefaren min :P
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Post by Lothar »

Lurer på hva jeg skal gi til damen.. Smykker o.l. er liksom så uoriginalt. Dessuten driter jeg ikke penger heller. Noen idèer? Jeg er evig takknemlig.. :P
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Har du ikke penger lager du noe selv, billig og effektivt. For eksempel et fotoalbum.
Azumiel
Asha’man
Asha’man
Posts: 304
Joined: Sat Sep 02, 2006 19:03

Post by Azumiel »

Den perfekt julegaven må være julenissen selv.
Eller verdensfred, alle vill ha verdensfred.
Thomdril
Asha’man
Asha’man
Posts: 257
Joined: Tue Oct 04, 2005 18:20
Location: Vålerenga
Contact:

Post by Thomdril »

Sokker er vel noe av det jeg bruker minst energi på i livet.. Trenger jeg det, tar jeg med en pakke til 20,- mens jge er innom butikken.. Hadde jeg fått det til jul hadde jeg fa*n meg blitt skuffa!

Når det gjelder å kjøpe julegaver er jeg litt usikker, men jeg tror jeg virkelig treffer spikern med gaven til muttern. Har tenkt å gå til innkjøp av ett gavekort på et spa-senter av noe slag. Vet ikke så mye om sånt, men jeg får ringe noen hudpleiesjapper å sjekke leget..
Bruttern får vel et xbox360 spill eller noe, men etter det er det svart..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

Azumiel wrote:Den perfekt julegaven må være julenissen selv.
Eller verdensfred, alle vil ha verdensfred.
Eller et bevis på at julenissen virkelig finnes.
Verdensfred er også fint, men akkurat nå hadde det vært fint med litt snø. Det er litt deprimerende med 9 pluss grader når man går hjem en kveld i desember.. Så det hadde vært fint med et bevis på at det fortsatt er en stund til verden går under..
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Post Reply