Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
gi meg en avatar!!
heloo!noen som kan si meg hvor man kan finne disse avatar?evt.hvordan jeg får lagret den som min?hilsen en som ikke har peiling 
Pain is just weakness leaving the body
OFF-TOPIC:
*Rister oppgitt på hodet*
Det er så mye du ikke vet om Azumiel, Wolfbrother
Han er vel det stikk motsatte av en sort-hvit person, han har mange sider!
Det skal bli spennende selv for meg å se hvordan han kommer til å utvikle seg
F.eks har han et veldig avansert forhold til jenter og alkohol, han har et veldig snålt syn på livet og er på mange måter religiøs og lærd, selv om de få utføringene hans av magi ikke alltid kommer som de skal!
Azumiel tenker ganske mye til tider, og i andre øyeblikk tenker han absolutt ikke i det hele tatt!
Noen ganger er han spinnvill, andre ganger helt innesluttet
Han er bare en Malìh-trollman
*Rister oppgitt på hodet*
Det er så mye du ikke vet om Azumiel, Wolfbrother
Det skal bli spennende selv for meg å se hvordan han kommer til å utvikle seg
F.eks har han et veldig avansert forhold til jenter og alkohol, han har et veldig snålt syn på livet og er på mange måter religiøs og lærd, selv om de få utføringene hans av magi ikke alltid kommer som de skal!
Azumiel tenker ganske mye til tider, og i andre øyeblikk tenker han absolutt ikke i det hele tatt!
Noen ganger er han spinnvill, andre ganger helt innesluttet
Han er bare en Malìh-trollman
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Re: gi meg en avatar!!
Har du lest dette her? Kan helt sikkert hjelpe. http://tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=528pdragon wrote:heloo!noen som kan si meg hvor man kan finne disse avatar?evt.hvordan jeg får lagret den som min?hilsen en som ikke har peiling
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Admins, Jeg lurer på en ting?
Når jeg hadde sigg på over 4 linjer, så fikk jeg beskjed om at det ikke var lov. Det er helt greit det, men nå er det flere som har mer enn 4 linjer, er det lixm opphevet nå, eller er det bare mangel på Admins som fører til dette?
Når jeg hadde sigg på over 4 linjer, så fikk jeg beskjed om at det ikke var lov. Det er helt greit det, men nå er det flere som har mer enn 4 linjer, er det lixm opphevet nå, eller er det bare mangel på Admins som fører til dette?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Slik som for eksempel hansitos (som var den nærmeste posten.)Shallis wrote:Admins, Jeg lurer på en ting?
Lytt til hjernen din - den har mye informasjon.
- Chelsey, 7 år -
Sitat fra smfunnsfagboka:
En komitè er en gruppe ukyndige oppnevnt av en gruppe uvillige til å gjøre det umulige.
Fem linjer.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Mangel på admins, vi retter på det når vi ser det.Shallis wrote:Admins, Jeg lurer på en ting?
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Hvem er du og hva har du gjort med Saurgjeteren?

---------------------------------
Har bytta avatar, igjen Lenore. Oh hun/jeg sier: "Hug me or I shall destroy you!"
Er den bra, eller skal jeg bytte tilbake? Vet ikke helt om jeg liker denne bedre... Den forrige var jo også fin...
---------------------------------
Har bytta avatar, igjen Lenore. Oh hun/jeg sier: "Hug me or I shall destroy you!"
Er den bra, eller skal jeg bytte tilbake? Vet ikke helt om jeg liker denne bedre... Den forrige var jo også fin...
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg må si jeg er meget stolt over at jeg har inspirert brækar til å skifte sigg. Jeg føler at hans nye er meget innsiktsfulll og full av underliggende mening.
Som honør til the Healthy Dead av STEVEN ERIKSON, så bytter jeg sigg.
Håper dere liker litt Bauchelain filosofi. Han er mye bedre enn Platon og Sokrates til sammen, spør du meg!
Som honør til the Healthy Dead av STEVEN ERIKSON, så bytter jeg sigg.
Håper dere liker litt Bauchelain filosofi. Han er mye bedre enn Platon og Sokrates til sammen, spør du meg!
Last edited by Lothair Mantelar on Sun Sep 10, 2006 18:00, edited 1 time in total.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Det er ikke april, og beviset har du der. Om en stund blir den kanskje skiftet ut med ett "ullhode" eller noe annet som relaterer til meg igjen, men enn så lenge er jeg fornøyd.Moiraine Sedai wrote:Har du virkelig byttet signaturDet er ikke en aprilspøk?
OG: LM har sagt noe morsomt
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.