Hvorfor valgte du deg akkurat det brukernavnet du har? Er det noen spesielle grunner til det, eller er det bare tilfeldigheter - det første som falt deg inn under registreringa?
Hva med signaturen din? Har den en spesiell betydning for deg, eller synes du bare at den høres kul ut? Hvorfor valgte du akkurat den?
Og hva med avataren? Forestiller den noe spesielt? En den bare den beste Tidshjulet-relaterte avataren du fant, eller er den andre grunner til at du valgte den?
Dere skjønner tegninga?
Brukernavnet mitt, er det jeg bruker på så godt som alle forumer jeg er på. Riktignok kaller jeg meg "terje_the_mad_wizard" på det forumet som var mitt første, men det må vel sees på som et utslag av generell n00bness. I tillegg kaller jeg meg "T. Badgerlock" på wotmania, men det er bare fordi da jeg skulle bytte e-mail der, ble "terje"-brukeren min blokka. Og siden jeg akkurat hadde lest Robin Hobbs "The Tawny Man"-trilogi, ble det "T. Badgerlock", som egentlig står for Tom Badgerlock, men også naturligvis kan være Terje Badgerlock.
Årsaken til at jeg kaller meg terje i det hele tatt, og ikke noe fancy-schwancy som f.eks. Odin (oi, den var billig!
Den nåværende signaturen min* begynte jeg å bruke her nå i høst, under de "store DF-slagene", hvis vi kan kalle det det. I tillegg er det jo en stilig strofe, med et budskap jeg stiller meg 100% bak - heller død enn eh, ikke rød, men svart.
Men signaturer er noe jeg som regel ofte bytter, så...
* Till shade is gone, till water is gone,
into the Shadow with teeth bared,
screaming defiance with the last breath,
to spit in Sightblinder's eye on the last Day.
-Aiel Oath
Når det gjelder avatarer min,
, er den en midlertidig feiring av at jeg endelig nådde statusen "Den Gjenfødte Dragen" her på tidshjulet.net. Sannsynligheten for at den gode gamle dvergen -
, som følger meg rundt på de fleste forumer, snart dukker opp igjen, er mildt sagt stor. Problemet er bare at Drage-sigilet over avataren min nesten er en avatar i seg selv, og at den ikke passer særlig godt til Dvergen... Såh, hva med dere?