Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Skal Moiraine fargelegges?

Ja
30
68%
Nei
14
32%

Total votes: 44

davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Brækar på Terje, casanova? tråden wrote:Jeg ser etter andre typer jeg. Helst med pupper. Og hadde jeg vært homo hadde jeg sett etter feite gutter for å få pupper likevel.
...
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Moralen er: Tegn pupper. Ta gjerne bilder av det.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Google har mye sånt :wink:

Ingen gutter som tegner da?
Som vann til tørst strupe
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

Hvis jeg skulle tegnet på paint/ for hånd, eller for denslags skyld noe annet sted hadde det blitt enten strek menn (i krig, FTW!) eller veldig små kropper med veldig STORE hoder. skjønner kanskje tegninga

*tok du den, hehe, tegninga... :lol:
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Ha ha...

Men det er noe det å. Det er jo helt normalt å få store hoder. (Har du sett kunst i dag?)

Hadde vert kjempe artig og sett noe, tja, utradisjonelt. Hvor mange tegninger har vi ikke sett nå av vakre kvinner i vakre kjoler? Få se litt blod, gørr og krig!
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

hmmm, da må jeg tegne noe først. men Når jeg tegner blir det det..
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Er det så nøye? Få med Tidshjulet da. (mulig å få en tråd med beskrivelse av alle forkortelsene?)

Også sånne piler ned mot en figur med navnet til figuren på.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

(først siden du spurte, FTW betyr ((dette er dataspråk :P noe man sier før man går i ''krig'')) betyr FOR TEH WIN, og ja vi skriver TEH :P )

kan sikkert få med Tidsjhulet men jeg tegner ikke, gjentar ikke, tegne noen figurer vi kjenner(kanskje)
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Ja ja. Bare du dropper vakkre damer i vakre kjoler så greit...

(Kunb forvirret, trenger egen tråd, men er usikker på om vi har en..)
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

ka meine du, egen tråd??
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

(Egen side osv... Men fant dethttp://www.tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=751)

Men det var offTopic nå venter jeg på tegning
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

tegning Snaaart ferdig.. må bare laste denn opp å sånn...

*gjøre ting, vente på å laste opp bilde, gjøre noe mer*

ahh her;Image blei ikje heilt ferdig da, men pytt pytt 8)
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Det var noe annet ja... På tide...
Men så ikke skrifta.
Hva stod det?
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

det står: tyv tatt av thor bonde

: pil bort til mannen på førersetet : thor bonde

: pil til det venstre hjulet: et vanlig hjul

pil til det høyre hjul: Tidshjulet (det er litt finere :P)
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Sisnera wrote:Ha ha...

Men det er noe det å. Det er jo helt normalt å få store hoder. (Har du sett kunst i dag?)

Trenger ikke å se kunst. Har et stort hode selv :wink:

Sisnera wrote: Hadde vert kjempe artig og sett noe, tja, utradisjonelt. Hvor mange tegninger har vi ikke sett nå av vakre kvinner i vakre kjoler? Få se litt blod, gørr og krig!

OK, jeg skal lage en fin tegning med masse hodemenner og røde streker som skal forestille blod. Det er vel omtrent det eneste jeg kan tegne. :roll:
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Post Reply