Nei det jeg mente var at det var ANDRE som sannsynligvis har det samme problemet, jeg tror vi allerede har konstatert at jeg gjør det, men ellers takk!
...Når du prøver å etterligne stein ansiktet til Lan, slik at folk tror at du ikke har noen følelser!
...Når du leser WOT serien igjen og igjen og igjen og ...... selv om du vet det finnes flere brae bøker!
...Når dit høyeste ønske er å treffe RJ!
Moghedien sa:
[quote]... når du prøver å lyve som en Aes Sedai...
... og når du tenker ignorerkuldenignorerkulden når du fryser!
det er meg nemlig...[/quote]
å lyve som en aes sedai var ganske nyttig på barneskolen
Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Ajah! wrote:Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".
Nei, jeg tror den riktige betegnelsen her er nok at da er man...skal vi se?...la meg velge mine ord med omhu nå....ja nå har jeg det...riv ruskende gal...
Ajah! wrote:Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".
Nei, jeg tror den riktige betegnelsen her er nok at da er man...skal vi se?...la meg velge mine ord med omhu nå....ja nå har jeg det...riv ruskende gal...
Det er kanskje en mye mer logisk forklaring, ja...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
- Når du prøver å kaste spikkekniver på forskjellige mål du setter opp. ( Og forventer at knivene faktisk skal sitte fast i foreks. et tre!) Det er forresten UMULIG!!! Prøvde det på hytta når jeg kjeda meg..
Last edited by mareiney on Fri Jan 19, 2007 12:30, edited 1 time in total.