Filmliste – Top 10
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
jeg gleda meg også til å se den, men så fikk jeg liksom et lite sjokk da jeg så at den var på norsk.. tror jeg venter med å se den til den kommer på engelsk.. tjajaCeres wrote:Jaja...
Gleder meg nå til å se Charlie og Sjokoladefabrikken med Johnny Depp i rollen som Willy Wonka. Skrev særoppgave om Roald Dahl med hovedblikk på CoS på videregående. Gleder meg...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Damien Frost
- Sitter

Her i Trondheim er den både i orginal versjon(engelsk) og dubbet versjon(norsk).. Har tenkt å se den neste uke! Gleder meg!Faile wrote:jeg gleda meg også til å se den, men så fikk jeg liksom et lite sjokk da jeg så at den var på norsk.. tror jeg venter med å se den til den kommer på engelsk.. tjajaCeres wrote:Jaja...
Gleder meg nå til å se Charlie og Sjokoladefabrikken med Johnny Depp i rollen som Willy Wonka. Skrev særoppgave om Roald Dahl med hovedblikk på CoS på videregående. Gleder meg...
Husker å ha sett den første, gamle versjonen en gang.
Har nok HØYE forventninger jeg ja..
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Skal se den i morgen. Bestilt bilett nå. Og selvfølgelig skal man se originalversjonen. Og ja... johnny depp må elskes i de fleste roller!
Jeg vil anta at filmen er litt smågrotesk - det er RD måte å skrive på. Dersom filmen ikke hadde hatt disse elementene ville man ødelagt mye av Roald-Dahl-Ånden...
Jeg vil anta at filmen er litt smågrotesk - det er RD måte å skrive på. Dersom filmen ikke hadde hatt disse elementene ville man ødelagt mye av Roald-Dahl-Ånden...
hmm.. meg vil bo i trondheim... kongsberg er en så liten plass at man ikke tar seg bryet med å ta inn den engelske før etter et par uker.. sånn er det med alle dubba filmer, med untak av HP filmene, de kom på engelsk først...Damien Frost wrote:Her i Trondheim er den både i orginal versjon(engelsk) og dubbet versjon(norsk).. Har tenkt å se den neste uke! Gleder meg!Faile wrote:jeg gleda meg også til å se den, men så fikk jeg liksom et lite sjokk da jeg så at den var på norsk.. tror jeg venter med å se den til den kommer på engelsk.. tjajaCeres wrote:Jaja...
Gleder meg nå til å se Charlie og Sjokoladefabrikken med Johnny Depp i rollen som Willy Wonka. Skrev særoppgave om Roald Dahl med hovedblikk på CoS på videregående. Gleder meg...:D
Husker å ha sett den første, gamle versjonen en gang.
Har nok HØYE forventninger jeg ja..
du er bare stygg..Stefan wrote:Mens i metropolen Lillestrøm, der kan man velge fritt mellom norsk og engelsk