Favoritt Vesen(fra menneske til skyggeyngel o.s.v)
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

Favoritt Vesen(fra menneske til skyggeyngel o.s.v)
Hva er ditt Favoritt vesen i WoT?
Mitt er nok Mennesker som kan lede Kraften...
Mitt er nok Mennesker som kan lede Kraften...

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Grunna til at me har småpratforumet er at me skal kunne prate om alt anna enn Tidshjulet der. Derfor passar desse tri trådane du har laga no betre her, på generelt.
Sjølv har eg ein merkelg hang til å like ogurer. Ja, no lik jo eg veldig godt entane i Ringenes Herre òg. Eg trur nok eg innbiller meg at eg har grøne fingre, eller noko.
Det er noko med den roa dei utstrålar, den sjarmerande tregheita, og sjølvsagt at dei er så forsiktige samstundes som dei kan reagere så brått. Eller var det hobbitar eg beskreiv no?
Sjølv har eg ein merkelg hang til å like ogurer. Ja, no lik jo eg veldig godt entane i Ringenes Herre òg. Eg trur nok eg innbiller meg at eg har grøne fingre, eller noko.
Det er noko med den roa dei utstrålar, den sjarmerande tregheita, og sjølvsagt at dei er så forsiktige samstundes som dei kan reagere så brått. Eller var det hobbitar eg beskreiv no?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Jeg liker ulvene jeg. Elsker måten de kommuniserer på, og ulvedrømmen.
Veit ikke om de er yndlingsvesen, men liker de i hvert fall veldig godt, og kan tenke meg at ikke så mange andre har tenkt på hvor kule de egentlig er.
Mattrim
God ide og ikke lage avkryssning på denne her
Siden det er altfor mange å velge mellom, og det er umulig å huske alle sammen mens man lager tråden 
Veit ikke om de er yndlingsvesen, men liker de i hvert fall veldig godt, og kan tenke meg at ikke så mange andre har tenkt på hvor kule de egentlig er.
Mattrim
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Haukevings
- Trollok

Yndlingsvesen. Hmmm. Lov til å si menn med breie skuldre, rufsete hår, skjegg, øks og hammer?
Vanskelig å velge et enkelt vesen, fordi alle har sin rolle å fylle, og samtidig blir du kjent med enkelte arter bedre enn enn andre. Av skyggeyngel så er jo Narg et herlig eksempel på elskelige karakterer(
), og både med mennesker og mennesker som kan lede kraften er det individer som er kjempeirriterende og individer du elsker.
Ogurer generelt er kjempekjedelige og treige. Bortsett fra en enkelt herlig scene jeg elsker i siste bok^^. Skyggeyngel klarer jeg ikke like, sånn generelt. Mennesker er irriterende. Ulver er i utgangspunktet helt ok egentlig, men er da irretasjonsmomenter der også.
Neh. Eneste vesnet jeg ennå ikke har lest om noen som irriterer meg er hestene^^ Så. Bella får min stemme
Vanskelig å velge et enkelt vesen, fordi alle har sin rolle å fylle, og samtidig blir du kjent med enkelte arter bedre enn enn andre. Av skyggeyngel så er jo Narg et herlig eksempel på elskelige karakterer(
Ogurer generelt er kjempekjedelige og treige. Bortsett fra en enkelt herlig scene jeg elsker i siste bok^^. Skyggeyngel klarer jeg ikke like, sånn generelt. Mennesker er irriterende. Ulver er i utgangspunktet helt ok egentlig, men er da irretasjonsmomenter der også.
Neh. Eneste vesnet jeg ennå ikke har lest om noen som irriterer meg er hestene^^ Så. Bella får min stemme
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter