Kult da!Hei Bjørn,
Den 21. aug. 2005 kl. 19.18 skrev bjorn@bedriftsguiden.no:Ikke? Hvordan fikk du tak i mail adressen vår da?Finner ikke websiden deres!Da syns jeg du skal prøve en gang til. Trykk på denne linken du http://www.google.com/search?client=saf ... te]Gjennom www.BedriftsGuiden.no - landets nest største nettsted innen e-handel (iflg. Alexa) og Norges største B2B-portal (iflg. KAPITAL) når du tusenvis av kunder som aktivt prøver å finne deg.Jeg har søkt på flere søkemotorer etter deres bedrift. Jeg har søkt på både produkter og tjenester dere leverer. Jeg har til og med søkt direkte på firmanavn, men resultatet er nesten alltid det samme: jeg finner ikke websiden deres i søkeresultatet.
Dette klarer vi selv, sjekket nettopp lycos, hvor vi aldri har registrert oss, og de fant ossI tillegg registrer vi ditt domene i over 40 søkemotorer! Her er et lite utvalg, sjekk gjerne selv hvor synlige dere er;
www.abcsearch.com
www.crawler.com
www.exactsearch.com
www.google.com
www.hent.no
www.hotbot.com
www.lokalnett.no
www.lycos.com
www.metacrawler.com
www.profusion.com
www.search.com
www.teoma.com
www.websearch.com
Hyggelig det, men jeg tror ikke det er så mange brukere på cnn.com som er interessert i en norsk side om Tidshjulet. Startsiden er vi forresten på allerede da.Som kunderådgiver i BedriftsGuiden.no ønsker jeg å se deres webside bli så tilgjengelig og synlig som den er ment å være. Vi kan gi dere trafikk fra nettsteder som cnn.com, dagbladet.no, dittdistrikt.no, eurocall.no, hotmail.com, msn.no, opplysningen1881.no, sol.no, spray.no, start.no, startsiden.no, tv2.no og mange, mange flere.
Hvorfor ikke svare til adressen som du sendte fra?For mer informasjon om hvordan jeg kan gi dere mer trafikk, nye kunder og mer omsetning, ta kontakt på mail: post@bedriftsguiden.no
Joa, men du glemte å inkludere telefonnummeret. Synd. Prisen så ut til å være overkommelig for oss.Ta gjerne kontakt på telefon for en samtale om hvordan jeg kan hjelpe deres nettvirksomhet med en smartere strategi. Gi meg en tilbakemelding så kan jeg hjelpe deres firma å få trafikk fra nettet for bare 500,-/mnd.
Å, det hørtes bra ut!Med vennlig hilsen
BedriftsGuiden.no
bjorn@bedriftsguiden.no
Salgskonsulent
PS: Denne måneden for du GRATIS søkmotoroptimalisering! (Verdi: 12.500,-).
Med vennlig hilsenMed vennlig hilsen
Bjørn Torgersen
Salgskonsulent
Eivind Samseth
for Tidshjulet.net[/quote]
Hvis dere donerer litt penger til oss, så kan vi jo teste ut tilbudet