WoT-spill
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
WoT-spill
Obsidian Entertainment skal lage et rollespill basert på WoT som visstnok skal gis ut til Xbox 360, PS3 og PC.
http://gamer.no/artikler/46199/obsidian ... l-of-time/
Kan jo bli spennende dette her.
http://gamer.no/artikler/46199/obsidian ... l-of-time/
Kan jo bli spennende dette her.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg føler denne "nyheten" er å se ca. hver sjette måned, så vi får se om det kan faktisk munner ut i noe håndfast. Jeg har mine tvil.
Flytter tråden til "Generelt"
Flytter tråden til "Generelt"
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
For å være ærlig så hadde det vært enda fetere om det ble et skikkelig fps ut av det. Fusjonere med for eksempel Halo og Gears of War. Med Master Chief og Marcus Fenix på laget vil Mørkets Fyrste skjelve i knærne. 
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Hva er forskjellen på Morrowind og Oblivion da? Har kun spilt sistnevnte jeg..Merrilin wrote:Jeg håper heller det ligner med på Elder Scrolls Morrowind enn Oblivion. Selve grafikken bør jo være a la Oblivion, men jeg føler Morrowind er ett bedre spill sånt sett, dersom man ser bortifra grafikken.
Men blir spennende å se, men kaaaan bli dødsbra!
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
Og jeg har ikke spilt noen av dem, så lov å utdype littChriz wrote:Hva er forskjellen på Morrowind og Oblivion da? Har kun spilt sistnevnte jeg..Merrilin wrote:Jeg håper heller det ligner med på Elder Scrolls Morrowind enn Oblivion. Selve grafikken bør jo være a la Oblivion, men jeg føler Morrowind er ett bedre spill sånt sett, dersom man ser bortifra grafikken.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Forsjellen er at på morrowind er det ikke fast travels og at vist du er så heldig å finne et bra våpen tidlig i spillet så kan du eie nesten alle vesner i lv1. Det er det jeg kommer på i farten lenge siden jeg spilte morrowind så har sikkert glemt noe.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
- William Wallace"
Oblivion har blant annet fast travels, som nevnt, i tillegg er det mye mer brukervennlig når det kommer til quester, det kommer opp piler på hvor du skal når du aktiverer questen. I mine øyne er dette veldig negativt, mye morsommere når du må finne ut av ting selv.Chriz wrote:
Hva er forskjellen på Morrowind og Oblivion da? Har kun spilt sistnevnte jeg..
I tillegg liker jeg mye bedre inventory, våpen og spells i Morrowind, mer oversiktig og tydeligere. I tillegg er questene i Morrowind myye mer spennende og underholdene.
Eneste plusset med Oblivion slik jeg ser det, er grafikken og journalen(questbooken) som er mer oversiktlig enn i Morrowind.
Skal vi se. Oblivion er et rpg-spill, som ikke går over nettet slik f.eks. WoW gjør. Du bygger deg opp en karakter, som du bestemmer alt ved selv. Du velger rase, utseende, stjernetegn, og skills. Etter å ha gjennomørt en liten tutorial, en innføring i spillet, så kan du stort sett gjøre hva du vil. Og det er det som er så bra med Oblivion, syns jeg. Det er en gigantisk verden, hvor du kan gjøre alt fra å renske ut huler og ruiner, du kan gjøre små oppdrag for folk i og utenfor byene, du kan dra rundt å drepe folk, du kan bli snikmorder eller tyv eller du kan gjennomføre hovedoppdraget, som kun i seg selv byr på en ganske lang spillopplevelse.Shallis wrote:Og jeg har ikke spilt noen av dem, så lov å utdype littChriz wrote:Hva er forskjellen på Morrowind og Oblivion da? Har kun spilt sistnevnte jeg..Merrilin wrote:Jeg håper heller det ligner med på Elder Scrolls Morrowind enn Oblivion. Selve grafikken bør jo være a la Oblivion, men jeg føler Morrowind er ett bedre spill sånt sett, dersom man ser bortifra grafikken.
Derfor syns jeg det hadde vært litt gøy om et spill om tidshjulet hadde blitt noe i denne duren. Du kan velge deg en karakter fra hvor som helst, som driver på med hva som helst, og du kan utforske hele Randland. På mange måter vil det bli et mye bedre spill enn dersom man skal følge en tvungen plottlinje.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat