Grupper
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Grupper
jeg bare lurte på en liten ting folkens...
vi har jo en sånn gruppe funksjon, kanskje vi skulle ha utnyttet den litt anderledels. idag er det jo bare to grupper vi kan melde oss inn i, menner og kvinner.
kanskje vi skulle ha kommet opp med noen flere grupper (f.eks. ajah'er for kvinnene som blir aes sedaier)
bare lurte på hva folk mener om et slikt forslag.
vi har jo en sånn gruppe funksjon, kanskje vi skulle ha utnyttet den litt anderledels. idag er det jo bare to grupper vi kan melde oss inn i, menner og kvinner.
kanskje vi skulle ha kommet opp med noen flere grupper (f.eks. ajah'er for kvinnene som blir aes sedaier)
bare lurte på hva folk mener om et slikt forslag.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
nei, men det hadde vært morsomt!Ceres wrote:Hehe... i mangfoldighetens navn så kunne man jo hatt både seafolk, aieler og voktere slik som (jeg tror) de har på tarvalon.net. Grupper er i hvert fall stilig, men... vel... vi er jo bare seksti stykker i forumet, og kanskje tyve av oss er aktive... behovet er ikke akkurat skrikende enda kanskje.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Damien Frost
- Sitter

Grupper er gøy! 
Men som det blir sagt her, vi er jo ikke så mange aktive her. Bli få i hver grupper hvis vi skul ha grupper for hvor man kommer fra o.l. Ser jo at de har mye forskjellig på tarvalon.net. Men så er jo den siden "litt" større, og men en god del flere folk!
Men noe må det da gå an å få til!
Men som det blir sagt her, vi er jo ikke så mange aktive her. Bli få i hver grupper hvis vi skul ha grupper for hvor man kommer fra o.l. Ser jo at de har mye forskjellig på tarvalon.net. Men så er jo den siden "litt" større, og men en god del flere folk!
Men noe må det da gå an å få til!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

Har ikke tatt sjansen på å melde meg på der enda. Føler jeg har litt lite å tilby med da jeg kun har lest 3 bøker....Faile wrote:hehe.. *liker grupper* tarvalon.net ville ikke ha meg med fordi jeg var under 18.hvorfor det mon tro??? *sinna*sinna*sinna*
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.