Innlogging

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Thomdril
Asha’man
Asha’man

Innlogging

Post by Thomdril »

Jeg har hatt noen problemer med å logge inn i det siste.. Hver gang jeg skriver inn passord og nick, går den til forsida igjen, og jeg må logge inn en gang til. Jeg må altså logge meg inn to ganger før jeg komme inn.. Noen som har opplevd det samme?
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Vært borti det på andre forum, men ikke her...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Bare å krysse av for - alltid pålogget - og så ingen problemer... :)
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Vi har ikke endret noe på forumet her den siste måneden, så problemet ligger nok lokalt. Tipper det har med cookies/cache å gjøre, men kan egentlig ikke noe om det.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Re: Innlogging

Post by Damien Frost »

Thomdril wrote:Jeg har hatt noen problemer med å logge inn i det siste.. Hver gang jeg skriver inn passord og nick, går den til forsida igjen, og jeg må logge inn en gang til. Jeg må altså logge meg inn to ganger før jeg komme inn.. Noen som har opplevd det samme?
Dette har skjedd meg meg noen ganger da jeg er på andre maskiner enn min egen. Det som er enda drygere når dette skjer er at det da ikke kommer opp hvilke tråder det er skrevet i siden sist og slik!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Guest

høy

Post by Guest »

Har det problemet meg også Thom. Er ikke alene.
Guest

Re: høy

Post by Guest »

Anonymous wrote:Har det problemet jeg også Thom. Er ikke alene.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Ser det, siden du postet som gjest. Slo av den muligheten nå.

Men ingenting er endret her med hensyn til innloggingen, så enten ligger feilen lokalt eller i phpBB forumet.
ludde
Hengiven
Hengiven

øy

Post by ludde »

Jepp. Bra. Ja det må nok være det.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Har også hatt dette problemet, så jeg logger først på for å se på PM-ene og så går jeg inn på hovedsiden!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Den siste uka har dette vært et økende problem for meg også. Jeg har på funksjonen - alltid pålogget, eller noe sånt - men plutselig er jeg ikke pålogget når jeg kommer hit likevel. Til tross for at jeg er på min egen pc på mitt vanlige nett.

Og når jeg logger på så må jeg gjøre det to ganger for at det skal registreres. Dersom dette har noe å gjøre med cookie / cahce ellre noe annet teknisk faguttryk - please elaborate!
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Noe som plager rævva ta meg, er at noen ganger når jeg logger inn, så er alle forum merket som lest :x
Noen som vet hvorfor?
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Jeg må logge på to ganger, alle forumene er merket lest, og selvom jeg har trykt at det skal pologes når jeg går inn viker ikke det :x
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Føyer meg inn i rekken som en klager her. :lol:

Men siste uka har jeg også åpnet siden, å deretter ikke vært logget inn, selv om jeg krysser av for alltid pålogget gang på gang. Vært bra de siste dagene da! Begynte neste å tro det var noe tull med maskina å Operan min jo!
Har heldigvis ikke hatt problemet med at forumene er markert som les på lenge da! Det er jammen meg drygt det! Må se over alle forumene etter klokkeslett og dato å slik for å se om det er noe nytt.. :|
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Samma problem her. Trodde det kunne ha sammenheng med at jeg sletter stort sett alt som er av temorære internettfiler, cookies, o.l. med jevne mellomrom, men tydeligvis er det ikke det. Det er strengt tatt ikke noe stort problem, men som Damien sa er det plagsomt å måtte nærlese alle forumer og sjekke alle tråder etter nye poster. Det, og dobbeltinnlogginga, reduserer liksom strømlinjeforminga/kontinuiteten på sida... :?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply