Innlogging
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Innlogging
Jeg har hatt noen problemer med å logge inn i det siste.. Hver gang jeg skriver inn passord og nick, går den til forsida igjen, og jeg må logge inn en gang til. Jeg må altså logge meg inn to ganger før jeg komme inn.. Noen som har opplevd det samme?
-
Damien Frost
- Sitter

Re: Innlogging
Dette har skjedd meg meg noen ganger da jeg er på andre maskiner enn min egen. Det som er enda drygere når dette skjer er at det da ikke kommer opp hvilke tråder det er skrevet i siden sist og slik!Thomdril wrote:Jeg har hatt noen problemer med å logge inn i det siste.. Hver gang jeg skriver inn passord og nick, går den til forsida igjen, og jeg må logge inn en gang til. Jeg må altså logge meg inn to ganger før jeg komme inn.. Noen som har opplevd det samme?
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Den siste uka har dette vært et økende problem for meg også. Jeg har på funksjonen - alltid pålogget, eller noe sånt - men plutselig er jeg ikke pålogget når jeg kommer hit likevel. Til tross for at jeg er på min egen pc på mitt vanlige nett.
Og når jeg logger på så må jeg gjøre det to ganger for at det skal registreres. Dersom dette har noe å gjøre med cookie / cahce ellre noe annet teknisk faguttryk - please elaborate!
Og når jeg logger på så må jeg gjøre det to ganger for at det skal registreres. Dersom dette har noe å gjøre med cookie / cahce ellre noe annet teknisk faguttryk - please elaborate!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Damien Frost
- Sitter

Føyer meg inn i rekken som en klager her.
Men siste uka har jeg også åpnet siden, å deretter ikke vært logget inn, selv om jeg krysser av for alltid pålogget gang på gang. Vært bra de siste dagene da! Begynte neste å tro det var noe tull med maskina å Operan min jo!
Har heldigvis ikke hatt problemet med at forumene er markert som les på lenge da! Det er jammen meg drygt det! Må se over alle forumene etter klokkeslett og dato å slik for å se om det er noe nytt..
Men siste uka har jeg også åpnet siden, å deretter ikke vært logget inn, selv om jeg krysser av for alltid pålogget gang på gang. Vært bra de siste dagene da! Begynte neste å tro det var noe tull med maskina å Operan min jo!
Har heldigvis ikke hatt problemet med at forumene er markert som les på lenge da! Det er jammen meg drygt det! Må se over alle forumene etter klokkeslett og dato å slik for å se om det er noe nytt..
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Samma problem her. Trodde det kunne ha sammenheng med at jeg sletter stort sett alt som er av temorære internettfiler, cookies, o.l. med jevne mellomrom, men tydeligvis er det ikke det. Det er strengt tatt ikke noe stort problem, men som Damien sa er det plagsomt å måtte nærlese alle forumer og sjekke alle tråder etter nye poster. Det, og dobbeltinnlogginga, reduserer liksom strømlinjeforminga/kontinuiteten på sida... 
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.