Vel - jeg gjorde det for mange mange måneder siden en gang... Tror det var i starten av mitt medlemsskap. Så jeg er ikke helt objektiv. Men hadde likevel store problemer med å bestemme hvem som var stefan og hvem som var simen. Du likner deg selv som skribent. Du har den høyeste panna - ergo ser mest seriøs ut. Ellers må jeg jo si at dere alle ser ganske så unge ut. Sikker på at dere er atten?
Hvordan jeg ser for meg de tre admins: (No affense...)
Simen: Godslig med mye humør, smiler mye, men kan også være irritert/irriterende. Glad i pcer og tv og andre elektroniske ting. Snill.
Stefan: Hyperengasjert i perioder? Dyktig så det holder, men med en tendens til å dabbe av i interesse? Masse latter og smil.
Eivind: Seriøs, dyktig og pågående. Holder ut over lenger tid. Litt snobbete (tihi... sikter selvfølgelig til fasanen igjen...), men ikke mer enn at det er akkurat passe?
Hehe... jeg har selvfølgelig ingen peiling i det hele tatt!
Ceres wrote:Eivind: Seriøs, dyktig og pågående. Holder ut over lenger tid. Litt snobbete (tihi... sikter selvfølgelig til fasanen igjen...), men ikke mer enn at det er akkurat passe?
Ceres wrote:Eivind: Seriøs, dyktig og pågående. Holder ut over lenger tid. Litt snobbete (tihi... sikter selvfølgelig til fasanen igjen...), men ikke mer enn at det er akkurat passe?
Du skulle bare sett meg i frakken min du
Du får sette inn et bilde...
Ja..vi venter...
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ble nok ikke tatt no bilde av det, men den er mørk grå med annahver hvit i V mønster over hele. Den er veldig fin altså, spesielt når man har skjerf i tillegg