Hva er best å være?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hva er best å være?
Lurt litt på hva folk syns er best å være... Så hva syns dere er best??
Lillebror
Storebror
Begge deler
Enebarn
Begge deler
Enebarn
Last edited by DucKfish on Wed Feb 01, 2006 19:04, edited 1 time in total.
Er selv storebror, og stortrives i rollen! Men jeg håper jo det ikke er så ille for lillebroren min da, så jeg vet vel ikke helt..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Stiller meg meget kritisk til ordvalget i avstemningen ovenfor! Hvor er kvinneandelen??
Stemte lillebror. Har en selv, nemlig, og han har det voldsomt godt. Ingen vasking og rydding eller andre huslige oppgaver, og alt han vil gjøre støttes han til, samt at foreldrene allerede har gjort alle mulige feil med de øvrige barna tidligere, så nå - på barn fire - begynner de å bli gode foreldre...
Stemte lillebror. Har en selv, nemlig, og han har det voldsomt godt. Ingen vasking og rydding eller andre huslige oppgaver, og alt han vil gjøre støttes han til, samt at foreldrene allerede har gjort alle mulige feil med de øvrige barna tidligere, så nå - på barn fire - begynner de å bli gode foreldre...
Urban tilværelse
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
the black wind
- Hengiven

-
Damien Frost
- Sitter

Vel, jeg har vel mer eller mindre bare vokst opp som enebarn jeg da(selv om jeg har hatt to stesøstre, men har ikke bodd sammen med dem fast). Men har egentlig hatt det nokså greit jeg. Er ikke så veldig glad i unger, så jeg kunne nok ikke hatt noen veldig-små-søsken. 
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Vel, eg er storebror så eg kan ikkje uttale meg om resten, sjølv om det nok kan argumenterest for at den eldste av mine to yngre brødre har eit minst like sterkt storebrorforhald til meg som vetlebrorforhald...
Men det er kult, det. Litt vel frustrerende å føle ansvar for småtroll som egentleg er like tilreknelege og i stand til å ta vare på seg sjølv - om ikkje meir - som eg er, dog.
Men det er kult, det. Litt vel frustrerende å føle ansvar for småtroll som egentleg er like tilreknelege og i stand til å ta vare på seg sjølv - om ikkje meir - som eg er, dog.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ja, hehe. Man gjør alle feil med de eldste barna, som feks. miste dem i gulvet. Dette skjer derimot ikke med de yngste som kanskje også blir dullet mer med. Dessuten får man ikke like mye oppmerksomhet lenger når man får småsøsken.Ceres wrote:Stiller meg meget kritisk til ordvalget i avstemningen ovenfor! Hvor er kvinneandelen??
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."