Noen som selger norske bøker?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
zoidberg22
- Trollok

Noen som selger norske bøker?
Hei
jeg leser når jeg er i nordsjøen, og liker helst de bøkene som er oppdelte:) de er lettere og drasse rundt:)
jeg leser bok 6 nå, og trenger de etter det:)
synes 400-600kr er mye for en bok, da jeg ikke prøver og lage meg en samling:)
jeg lånte de 3 første, og har kjøpt bok 4,5,og 6
noen som vil sege sine? fra 7 og opp?
jeg leser når jeg er i nordsjøen, og liker helst de bøkene som er oppdelte:) de er lettere og drasse rundt:)
jeg leser bok 6 nå, og trenger de etter det:)
synes 400-600kr er mye for en bok, da jeg ikke prøver og lage meg en samling:)
jeg lånte de 3 første, og har kjøpt bok 4,5,og 6
noen som vil sege sine? fra 7 og opp?
Blod og forbannet aske!!
Heisann, velkommen til forumet,
som det har blitt sagt tidligere her så er det nok ganske få som kunne tenke seg å selge akkurat på denne sida, men dersom du virkelig er villig til å betale 4-600 pr bok så er det jo slettes ikke noe i veien for å handle på en vanlig butikk...
Og jeg synes å ha hørt at bøkene etter den tid ikke er delt i tre slik som de første, men her kan det være jeg tar feil, leser bare engelsk...
som det har blitt sagt tidligere her så er det nok ganske få som kunne tenke seg å selge akkurat på denne sida, men dersom du virkelig er villig til å betale 4-600 pr bok så er det jo slettes ikke noe i veien for å handle på en vanlig butikk...
Og jeg synes å ha hørt at bøkene etter den tid ikke er delt i tre slik som de første, men her kan det være jeg tar feil, leser bare engelsk...
Urban tilværelse
Sjekka litt på nettet, og fant ut at det lønner seg å kjøpe bøkene i deler!
Fant ut at en del koster 89,- Alle tre delene tilsammen koster da 267,-
Dersom man kjøper hele i en del, så må man ut med 399,-
Fant ut at en del koster 89,- Alle tre delene tilsammen koster da 267,-
Dersom man kjøper hele i en del, så må man ut med 399,-
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ellers er jo biblioteker en smart løsning, dersom periodene dine i Nordsjøen ikke er lengre enn utlånsperioden? (Og hvis de er det, er jeg overbevist om at du kan komme til en avtale med bibliotekaren din, de er som regel fornuftige og forståelsesfulle mennesker.) Om ditt lokale bibliotek ikke har serien, kan du få tak i dem gjennom fjernlån, ettersom alle de større bibliotekene jeg har vært på har minst et par utgaver av hvert bind.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
zoidberg22
- Trollok

brukte bøker
så ingen har bøkene 7-10 på norsk til salgs?
jeg har bøkene med meg ut i felten i nordsjøen!! der blir de ikke særlig fine etter 2 uker!! derfor kan jeg ikke låne bøkene!!
fint viss noen vil selge meg noen bøker:)
jeg har bøkene med meg ut i felten i nordsjøen!! der blir de ikke særlig fine etter 2 uker!! derfor kan jeg ikke låne bøkene!!
fint viss noen vil selge meg noen bøker:)
Blod og forbannet aske!!