Jeg har fått høyttalere!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply

Har jeg gjort et godt kjøp?

Ja, du kunne ikke ha gjort det bedre!
2
14%
Nope, du har kjøpt katta i sekken. Skynd deg å bytt før det er for sent!
2
14%
Ha'kke peil, trykker bare fordi det er så fin knapp... My prrrecousss...
10
71%

Total votes: 14

Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Jeg har fått høyttalere!

Post by Moiraine Sedai »

Dette er noe som er stoort for meg. Skal si det er kuuuuuult ( 8) ) med skikkelig bass for en gangs skyld :D Se her på x-230. Har jeg gjort et bra kjøp (betalte 499 i butikken)?
. . .
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307397

Du finner sikkert det billigere på andre nett sider.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Nja, nå har jeg allerede kjøpt dem, da... Men jeg er enig. Det er bare det at jeg har en smule angst mot å kjøpe på nettet, og da må jeg vel vente så lenge? Og så er det portoen...
. . .
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Jeg har kjøpt en del fra komplett å er bare strålende fornøyd. De sender kjappt slik at det ikke blir mye venting, og jeg er alltid fornøyd med varene. Desuten er det alltid endel billigere (litt av poenget da :roll: )

Btw følte bare at jeg måtte stemme "Ha'kke peil, trykker bare fordi det er så fin knapp... My prrrecousss..." :lol:
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Joa, greie nok de for en som ikke har så mye peiling på lyd men.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Venting pleier ikke være noe problem, et par dager gjerne. Prisene og utvalget er alltid bedre enn i butikk. Eneste problemet er kunderservice, råd og vink ved valg av produkt. Samt problemene ved å sende frem å tilbake hvis/når noe går galt.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Må ikke glemme at frakt kommer i tillegg.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Ikke overalt, men gjør det det, er det gjerne billigere jo mer du bestiller. Prisen på frakt varierer også etter om du vil ha den levert på døren, eller hente den på postkontoret.
Hvis du vil betale via postoppkrav blir det også litt dyrere. Det billigste er å betale via VISA på nett.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Prisen på frakt er også avhengig av vekten. Og hvis nettstedet selger ting med litt vekt, er det naturlig at frakt kommer i tillegg.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Tja, jeg fikk laptoppen min med gratis frakt. Men som oftest koster frakten i tillegg. Hvis den ikke gjør det, er jo frakten implementert i prisen for selve produktet.

Prisen på frakten er ikke proposjonal med vekten, så det er billigere å kjøpe mye når du først kjøper, ikke mange små pakker, men det skjønner vel alle :)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

De forrige høyttalerne mine var Logitech. SS-20, for å være presis. Ble vel kjøpt i 2001 eller 2002, og var helt greie. Greie diskanter, grei sub. Noe som derimot ikke var helt greit, var det analoge ludhjulet. Det må ha vært en dårlig kontakt eller noe der, for når jeg forsøkte å stille inn lyden, risikerte jeg at den datt ut på en av diskantene. Det samme var tilfelle hvis jeg tilfeldigvis kom borti ledningene som forband suben med hovedkortet, eller diskantene med suben. Men jeg går utifra at de har utbedre dette etter 4-5 år. :P

På lørdag kjøpte jeg imidlertid et sett med Phillips MMS430, 2.1, som jeg ennå ikke har hatt problemer med. Ville egentlig ha et bedre sett, men gadd ikke vente til Elkjøp fikk dem på lager igjen. Uansett, 700 velbrukte kroner.
( http://www.optimalsite.no/demo/no/produ ... ps-mms430/ )
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Herreguuuud ass folkens. Det er tragisk å synke lavere enn 2000 spenn for et anlegg. Da får man som regel bare svake saker. Trå til med noe skikkelig og få en heftig lyd. Som for eksempel disse: http://www.logitech.com/index.cfm/produ ... ENTID=9486
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Det er jeg som trykket på den positive knappen. Og det bare for at du skulle føle deg bedre. Sålenge høytalerne er bra nok for deg så er det bra nok.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Sauegjeteren wrote:Det er jeg som trykket på den positive knappen. Og det bare for at du skulle føle deg bedre. Sålenge høytalerne er bra nok for deg så er det bra nok.
Og det mener jeg også så absolutt. Det er ingenting galt i å kjøpe billige høyttalere. Men jeg står fortsatt for uttalelsen min over.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

De var virkelig kuuule... Men jeg hadde ikke så mye penger, 500-600 var budsjettet.

Det jeg ser nå er at jeg burde postet her før jeg kjøpte høyttalerne. Ja, ja, etterpåklokskapen lenge leve :roll:
. . .
Post Reply