Jeg har fått høyttalere!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg har fått høyttalere!
Dette er noe som er stoort for meg. Skal si det er kuuuuuult (
) med skikkelig bass for en gangs skyld
Se her på x-230. Har jeg gjort et bra kjøp (betalte 499 i butikken)?
. . .
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg har kjøpt en del fra komplett å er bare strålende fornøyd. De sender kjappt slik at det ikke blir mye venting, og jeg er alltid fornøyd med varene. Desuten er det alltid endel billigere (litt av poenget da
)
Btw følte bare at jeg måtte stemme "Ha'kke peil, trykker bare fordi det er så fin knapp... My prrrecousss..."
Btw følte bare at jeg måtte stemme "Ha'kke peil, trykker bare fordi det er så fin knapp... My prrrecousss..."
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Tja, jeg fikk laptoppen min med gratis frakt. Men som oftest koster frakten i tillegg. Hvis den ikke gjør det, er jo frakten implementert i prisen for selve produktet.
Prisen på frakten er ikke proposjonal med vekten, så det er billigere å kjøpe mye når du først kjøper, ikke mange små pakker, men det skjønner vel alle
Prisen på frakten er ikke proposjonal med vekten, så det er billigere å kjøpe mye når du først kjøper, ikke mange små pakker, men det skjønner vel alle
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

De forrige høyttalerne mine var Logitech. SS-20, for å være presis. Ble vel kjøpt i 2001 eller 2002, og var helt greie. Greie diskanter, grei sub. Noe som derimot ikke var helt greit, var det analoge ludhjulet. Det må ha vært en dårlig kontakt eller noe der, for når jeg forsøkte å stille inn lyden, risikerte jeg at den datt ut på en av diskantene. Det samme var tilfelle hvis jeg tilfeldigvis kom borti ledningene som forband suben med hovedkortet, eller diskantene med suben. Men jeg går utifra at de har utbedre dette etter 4-5 år. 
På lørdag kjøpte jeg imidlertid et sett med Phillips MMS430, 2.1, som jeg ennå ikke har hatt problemer med. Ville egentlig ha et bedre sett, men gadd ikke vente til Elkjøp fikk dem på lager igjen. Uansett, 700 velbrukte kroner.
( http://www.optimalsite.no/demo/no/produ ... ps-mms430/ )
På lørdag kjøpte jeg imidlertid et sett med Phillips MMS430, 2.1, som jeg ennå ikke har hatt problemer med. Ville egentlig ha et bedre sett, men gadd ikke vente til Elkjøp fikk dem på lager igjen. Uansett, 700 velbrukte kroner.
( http://www.optimalsite.no/demo/no/produ ... ps-mms430/ )
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Herreguuuud ass folkens. Det er tragisk å synke lavere enn 2000 spenn for et anlegg. Da får man som regel bare svake saker. Trå til med noe skikkelig og få en heftig lyd. Som for eksempel disse: http://www.logitech.com/index.cfm/produ ... ENTID=9486
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Og det mener jeg også så absolutt. Det er ingenting galt i å kjøpe billige høyttalere. Men jeg står fortsatt for uttalelsen min over.Sauegjeteren wrote:Det er jeg som trykket på den positive knappen. Og det bare for at du skulle føle deg bedre. Sålenge høytalerne er bra nok for deg så er det bra nok.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte