Ja, jeg har lest alle 12 bøkene. Ikke noen typisk jenteserie akkurat. Den er så trist og brutal ( det er bra, bare sånn at du vet det). Men jeg likte ikke; Spoiler
når herr Crepsley døde.. * Snufs*. .
Men jeg syns det er bra å ikke bare eie bøker som alt ender lykkelig alle sine dager- greier.. hehe. japp, den har mine sterkeste andbefalinger. Two Thumbs Up
Håper Shan kommer til å skrive flere vampyrserier. Han har en enorm fantasi=D
Den er også sykt spennende som du har skrivd Det skjer alltid noe uventet, noe du aldri trodde kunne skje
Last edited by mareiney on Mon Feb 12, 2007 22:09, edited 2 times in total.
mareiney wrote:Skal Shan skrive en annen serie om Demoner? KULT! Er bøkene i butikkene? For da må jeg få kjøpt meg dem. (Må bare tjene litt money først, da.. )
Og slutte å legge to innlegg rett etterhverandre, i stedet for å forandre det forrige innlegget ditt.
Jeg har lest serien, eller rettere sagt slukt den Veldig fengende og spennende handling, og jeg gleder meg til å lese mer av ham Jeg leste de ti første bøkene på norsk, de to siste på engelsk. Syns det var ganske bra oversatt (ut fra det jeg husker...).
Wolfbrother wrote:Om jeg ikke liker riftwar skal jeg bare hoppe over serien da?
Ja, det er ditt valg, men hvorfor bruker du denne tråden?
Det var dårlig skrevet av meg (ser på landskampen ved siden av). Det jeg mente var om jeg ikke likte riftwar (som helt klart er mitt valg ) er dette da en serie jeg kan hoppe over?
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Denne serien har en fantastisk åpning, og lenger uti serien tar den fantastiske historien MANGE vendinger!
Ja, bøkene er på ca 300 sider, men du får vite fantastisk mye om vampyrer, disse skapningene er ikke som du tror!
I tillegg har dene serien en helt fantastisk slutt, som forfatteren må ha planlagt fra bok 1. Jeg forguder serien, og sørger stadig over at det ikke kom mer en 12 bøker!