Mannekjønnet - overflødig eller bare vulgært?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Skyldes denne kunnskapen også kondolansenavnet, eller var det andre ting som slo inn? (Dette var jo før jeg fikk en signatur som hinter sterkt til hvilket kjønn jeg har. For de som har bare litt intuitiv etymylogi i seg.)Lothair Mantelar wrote:Jeg kan avsløre så mye som at "ninin" har kun ett x-kromoson.
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv 
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
To x-kromosoner? Vil det si at de vil oppføre seg dobbelt så idiotisk, og har enda vanskeligere for å forstå hva kvinner egentilig mener?
Men mangler de ett av de andre kromosonene, eller har de 49 tilsammen (tror det var 48 vanlige mennesker hadde)?
Men mangler de ett av de andre kromosonene, eller har de 49 tilsammen (tror det var 48 vanlige mennesker hadde)?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Neppe, ettersom det er Y-kromosonet kvinnene ikkje har - om noko burde den logikken din tilsei at dei har langt lettere for å "forstå kva kvinner egentleg meinar"...davram bashere wrote:To x-kromosoner? Vil det si at de vil oppføre seg dobbelt så idiotisk, og har enda vanskeligere for å forstå hva kvinner egentilig mener?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
davram bashere
- Sitter

I følgje wikipedia så medfører ekstra kromoson lese- og lærevanskar, lågare fertilitet og sterkte tendensar til kvinneleg kroppsform, men hey, om du føler det er verdt det, så...
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
davram bashere
- Sitter

Ikke bruk for oss?! Hva med forplantning! Mye forplantning. Hele tiden.Sisnera wrote:Det er jo snakk om at det kanskje er det som kommer til å redde hannkjønnet da. Siden det ikke er bruk for dere mer. vi trenger ikke lenger rå styrke. Så det blir vel til at vi blir en blanning etter vert. Eller, nei ikke vet
Og hvis den matcho mannen forsvinner, så vil jo alle ende opp som lesber. Og av det blir det ikke mye forplantning. Og vi liker forplantning. Mye forplantning. Hele tiden.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Har aldri vore nærmare å håpe kjønnet mitt dør ut enn eg er etter å ha lese det innlegget. O.odavram bashere wrote: Ikke bruk for oss?! Hva med forplantning! Mye forplantning. Hele tiden.![]()
Og hvis den matcho mannen forsvinner, så vil jo alle ende opp som lesber. Og av det blir det ikke mye forplantning. Og vi liker forplantning. Mye forplantning. Hele tiden.
Hvordan vi forplanter oss endrer seg nok ikke før vi begynner med "genboling" hvis ikke er det mange århundretusener før menn går av moten.Sisnera wrote:Det er jo snakk om at det kanskje er det som kommer til å redde hannkjønnet da. Siden det ikke er bruk for dere mer. vi trenger ikke lenger rå styrke. Så det blir vel til at vi blir en blanning etter vert. Eller, nei ikke vet
Synes synd på de siste mennene som lever i en lesbisk verden, mens de selv er hetrofile. Eneste måten de får seg noe på blir jo å være homofile. Homofili er greit det. Men det kunne jo vært fint å ha et valg iallefall.
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv