Kjede seg

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Taraisilwèn wrote:kjeder meg, kjeder meg,kj....
*legger seg ned å dør*

Går det an å dø av kjedsomhet tro?
Kan vel skje, tror jeg har vært svært nær noen ganger.. :lol:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

det finnes ikke noe mer kjedelig enn å bli med venninna di på fest der du ikke kjenner noen, også går hu fra deg for å være med andre etter 10 min, og du sitter i en krok og kjeder deg og ingen vil snakke med deg fordi klærne dine ikke er "svarte" nok! *blæ*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Faile wrote:det finnes ikke noe mer kjedelig enn å bli med venninna di på fest der du ikke kjenner noen, også går hu fra deg for å være med andre etter 10 min, og du sitter i en krok og kjeder deg og ingen vil snakke med deg fordi klærne dine ikke er "svarte" nok! *blæ*
Hørtes ut som om det var en litt spesiell gjeng.. Men det er da du tar frem mobilen vettu, å er litt asosial! :wink: :lol:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
ludde
Hengiven
Hengiven
Posts: 233
Joined: Fri Jun 24, 2005 7:57
Location: Oslo

mhm

Post by ludde »

Det kjedligste er når du er psykisk ute av stand til å more deg, eller finne på noe. Du har gått igjennom alle forumer du kjenner til, hjernen interesserer seg ikke for noe. en er alt annet enn kreativ. alle bøkene du har har du lest fra før, og orker ikke tanken på å lese noe på nytt. alt på tv er kjedlig. Men selv om du skulle finne på noe å gjøre så er du psykisk ute av stand til å interessere deg for det. DET ER KJEDLIG DET!
Hatt det sånn ett par ganger.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Re: mhm

Post by Ceres »

ludde wrote:Det kjedligste er når du er psykisk ute av stand til å more deg, eller finne på noe. Du har gått igjennom alle forumer du kjenner til, hjernen interesserer seg ikke for noe. en er alt annet enn kreativ. alle bøkene du har har du lest fra før, og orker ikke tanken på å lese noe på nytt. alt på tv er kjedlig. Men selv om du skulle finne på noe å gjøre så er du psykisk ute av stand til å interessere deg for det. DET ER KJEDLIG DET!
Hatt det sånn ett par ganger.
Det der hørtes nesten ut som en deptresjon, ludde!

Jaja... har sjelden tid til å kjede meg jeg... Skulle ønske jeg hadde mer tid til det! :D Det er artig! Da kan man bare drive dank... Chatte med venner på nettet, snakke i telefonen, se tv, vaske/rydde (hehe det er ikke artig, men det er så godt etterpå, det er nemlig ikke så ofte det skjer her hos meg... forstår ikke hvorfor...), sitte foran pcn, poste på mange forum, sjekke ut theorylands siste nye teorier og svar og slikt (tar voldsomt med tid...), lage god mat, eventuelt gå og handle dersom kjøleskapet er tomt, laste ned noe ny musikk, sette seg ned med notepad og være litt kreativ, bygge snømann, leie film av naboen(e :lol: ), spille litt, gå og trene/svømme, gå på cafe med venninner, gå på biblioteket, spille kort med naboer, lære seg noe man har minimalt bruk for :lol: , se dagtv, stille klokka (jada, vet det er ei stund siden, men det er ikke alle som er så effektive her i verden...)...

Gleder meg til 13. januar...
Urban tilværelse
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Tror nesten jeg må skrive ned den lista Ceres, så ser jeg hva jeg kan finne på når jeg kjeder meg. :lol:

Men jeg vet følelsen ludde. Bare sitter der å ikkje gidder å gjøre noe, men samtidig har man ikke lyst til å gjøre noe. Er trøtt og vil sove, men gidde liksom ikke det heller... :| Man kommer liksom ingen vei. (Lurer på hva jeg bruker å gjøre når det blir slik :? )
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Anti-depressiva! :wink:
Urban tilværelse
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Nå får du meg nesten til å tro at jeg er tullete i hodet eller noe her Ceres... :P
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Hæ? Æ?

Har da vel ikke sagt noen ting jeg??? Nå tror jeg du hallusinerer Damien!


:lol:
Urban tilværelse
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

"Damien, tok du for mye Prozac Tran?" :lol:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
ludde
Hengiven
Hengiven
Posts: 233
Joined: Fri Jun 24, 2005 7:57
Location: Oslo

mhm

Post by ludde »

fint det ikke bare er meg da, hehe :?

Jeg er ikke deppresiv, men kjeder meg forde. Er ikke lei meg og utafor, bare kjeder meg. Det er ikke ofte jeg har det slik, men når jeg har det slik kan jeg bare stirre inn i veggen i en time uten å klare å dra blikket vekk, høh. Men etter den timen er jeg full av ideer til alt mulig rart. Nesten som om jeg rebooter/oppdatere meg. Men skal tenke på lista di neste gang jeg ikke har noe å gjøre Ceres.

Det jeg vanligvis gjør når jeg ikke orker noe som bruker hjerneceller er å spille, se på tv, steke grandis, og spise grandis.

Når jeg derrimot har energien og hjernekapasiteten gjør jeg allt av det vanlige. Leie film, surfe wot sider, er kreativ på datan, skriver, finner på noe med dama, jobber, lager god mat, venner, osv osv.
Ayreon
Asha’man
Asha’man
Posts: 375
Joined: Fri Oct 07, 2005 18:06
Location: I en mørk,mørk skog, bak en mørk,mørk dør

Post by Ayreon »

Når jeg kjeder meg,
så spiller jeg data(noe som jeg ikke gjør ofte),
spiller trommer/gitar/klokkespill, hiver snøball med en kamerat hvis det er snø
setter meg foran dataen og hører på musikk(det gjør jeg ofte)
ser på tv
eller finner på noe med venner
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Post by DucKfish »

Huff, kjedar meg noko kolosalt no....

Eg tykkjer d ikkje skulle ha vore lov å kjeda seg så heftig!!!! :? :cry:

Kan nokon hjelpe meg??
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3442
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Kremt. Daily Show, ikkje Late Show. :wink: Jon Stewart, ikkje David Letterman...

Og det arkivet er herrrrrleg. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Locked