Kan vel skje, tror jeg har vært svært nær noen ganger..Taraisilwèn wrote:kjeder meg, kjeder meg,kj....
*legger seg ned å dør*
Går det an å dø av kjedsomhet tro?
Kjede seg
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
det finnes ikke noe mer kjedelig enn å bli med venninna di på fest der du ikke kjenner noen, også går hu fra deg for å være med andre etter 10 min, og du sitter i en krok og kjeder deg og ingen vil snakke med deg fordi klærne dine ikke er "svarte" nok! *blæ*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
Hørtes ut som om det var en litt spesiell gjeng.. Men det er da du tar frem mobilen vettu, å er litt asosial!Faile wrote:det finnes ikke noe mer kjedelig enn å bli med venninna di på fest der du ikke kjenner noen, også går hu fra deg for å være med andre etter 10 min, og du sitter i en krok og kjeder deg og ingen vil snakke med deg fordi klærne dine ikke er "svarte" nok! *blæ*
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
mhm
Det kjedligste er når du er psykisk ute av stand til å more deg, eller finne på noe. Du har gått igjennom alle forumer du kjenner til, hjernen interesserer seg ikke for noe. en er alt annet enn kreativ. alle bøkene du har har du lest fra før, og orker ikke tanken på å lese noe på nytt. alt på tv er kjedlig. Men selv om du skulle finne på noe å gjøre så er du psykisk ute av stand til å interessere deg for det. DET ER KJEDLIG DET!
Hatt det sånn ett par ganger.
Hatt det sånn ett par ganger.
Re: mhm
Det der hørtes nesten ut som en deptresjon, ludde!ludde wrote:Det kjedligste er når du er psykisk ute av stand til å more deg, eller finne på noe. Du har gått igjennom alle forumer du kjenner til, hjernen interesserer seg ikke for noe. en er alt annet enn kreativ. alle bøkene du har har du lest fra før, og orker ikke tanken på å lese noe på nytt. alt på tv er kjedlig. Men selv om du skulle finne på noe å gjøre så er du psykisk ute av stand til å interessere deg for det. DET ER KJEDLIG DET!
Hatt det sånn ett par ganger.
Jaja... har sjelden tid til å kjede meg jeg... Skulle ønske jeg hadde mer tid til det!
Gleder meg til 13. januar...
Urban tilværelse
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
Tror nesten jeg må skrive ned den lista Ceres, så ser jeg hva jeg kan finne på når jeg kjeder meg.
Men jeg vet følelsen ludde. Bare sitter der å ikkje gidder å gjøre noe, men samtidig har man ikke lyst til å gjøre noe. Er trøtt og vil sove, men gidde liksom ikke det heller...
Man kommer liksom ingen vei. (Lurer på hva jeg bruker å gjøre når det blir slik
)
Men jeg vet følelsen ludde. Bare sitter der å ikkje gidder å gjøre noe, men samtidig har man ikke lyst til å gjøre noe. Er trøtt og vil sove, men gidde liksom ikke det heller...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
mhm
fint det ikke bare er meg da, hehe
Jeg er ikke deppresiv, men kjeder meg forde. Er ikke lei meg og utafor, bare kjeder meg. Det er ikke ofte jeg har det slik, men når jeg har det slik kan jeg bare stirre inn i veggen i en time uten å klare å dra blikket vekk, høh. Men etter den timen er jeg full av ideer til alt mulig rart. Nesten som om jeg rebooter/oppdatere meg. Men skal tenke på lista di neste gang jeg ikke har noe å gjøre Ceres.
Det jeg vanligvis gjør når jeg ikke orker noe som bruker hjerneceller er å spille, se på tv, steke grandis, og spise grandis.
Når jeg derrimot har energien og hjernekapasiteten gjør jeg allt av det vanlige. Leie film, surfe wot sider, er kreativ på datan, skriver, finner på noe med dama, jobber, lager god mat, venner, osv osv.
Jeg er ikke deppresiv, men kjeder meg forde. Er ikke lei meg og utafor, bare kjeder meg. Det er ikke ofte jeg har det slik, men når jeg har det slik kan jeg bare stirre inn i veggen i en time uten å klare å dra blikket vekk, høh. Men etter den timen er jeg full av ideer til alt mulig rart. Nesten som om jeg rebooter/oppdatere meg. Men skal tenke på lista di neste gang jeg ikke har noe å gjøre Ceres.
Det jeg vanligvis gjør når jeg ikke orker noe som bruker hjerneceller er å spille, se på tv, steke grandis, og spise grandis.
Når jeg derrimot har energien og hjernekapasiteten gjør jeg allt av det vanlige. Leie film, surfe wot sider, er kreativ på datan, skriver, finner på noe med dama, jobber, lager god mat, venner, osv osv.
-
Ayreon
- Asha’man

- Posts: 375
- Joined: Fri Oct 07, 2005 18:06
- Location: I en mørk,mørk skog, bak en mørk,mørk dør
Når jeg kjeder meg,
så spiller jeg data(noe som jeg ikke gjør ofte),
spiller trommer/gitar/klokkespill, hiver snøball med en kamerat hvis det er snø
setter meg foran dataen og hører på musikk(det gjør jeg ofte)
ser på tv
eller finner på noe med venner
så spiller jeg data(noe som jeg ikke gjør ofte),
spiller trommer/gitar/klokkespill, hiver snøball med en kamerat hvis det er snø
setter meg foran dataen og hører på musikk(det gjør jeg ofte)
ser på tv
eller finner på noe med venner
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
http://www.comedycentral.com/sitewide/m ... showId=934
www.pvponline.com
www.undefined.net/1/0/
Ett par webcomics og arkivet til The Late Show
www.pvponline.com
www.undefined.net/1/0/
Ett par webcomics og arkivet til The Late Show
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Kremt. Daily Show, ikkje Late Show.
Jon Stewart, ikkje David Letterman...
Og det arkivet er herrrrrleg.
Og det arkivet er herrrrrleg.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!


