Musikkforums??
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Musikkforums??
Er d noen som vet om noen aktive musikkforums på nettet, som er norsktalende???
Alltid spennende å diskutere musikk vet dere!!
Alltid spennende å diskutere musikk vet dere!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Fantasy Freak
- Hengiven

Veit ikkje om nokon sjølv (kanskje med unnatak av musikkdelen på Diskusjon.no...), men Google.no har nokre forslag:
http://www.google.no/search?hl=nn&q=mus ... %B8k&meta=
Oyeah!! Hører mye på rock og metal, skal se om jeg får sjekka ut alle tipsene etter jul!! Tror ikke jeg har så mye tid tilovers nå!!Fantasy Freak wrote:www.heavymetal.no
Er et forum der. Vet ikke om det er den musikken du hører på da men
Edit: Hmm... Finner ikke forumet, du har ikke en direkte link eller??
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
D var mange som burde fått munnen vasket med såpe, og et LANGT gramatikkkurs der!!! Forferdlig dårlig språk!!
Last edited by Ashaman on Fri Dec 23, 2005 19:02, edited 1 time in total.
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Sorry hehe!! Men slik jeg skriver, er ikke noe i forhold til d de på d forumet gjør.
Og at jeg bare skriver d, og ikke det, er at jeg har lagdt d til en vane, og kommer aldri til å venne meg av den!! Og noen slurvefeil har jeg alltid, men retter dem som oftest opp!!
Og at jeg skrev ''langt'' med store bokstaver er fordi jeg ville legge vekt på d. (Er for lat til å bruke ''tykk-skrift'' funksjonen på forumet!!
Men skal ikke unnskylde de andre feilene jeg gjør!!
Og at jeg bare skriver d, og ikke det, er at jeg har lagdt d til en vane, og kommer aldri til å venne meg av den!! Og noen slurvefeil har jeg alltid, men retter dem som oftest opp!!
Og at jeg skrev ''langt'' med store bokstaver er fordi jeg ville legge vekt på d. (Er for lat til å bruke ''tykk-skrift'' funksjonen på forumet!!
Men skal ikke unnskylde de andre feilene jeg gjør!!
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Jo, gjer det. Hadde du gjort det, og i tillegg vore litt meir gjerrig med ropeteikna, hadde det vorte mykje betre. Det er sjeldan bruk for ropeteikn, og det er aldri bruk for meir enn eitt om gongen.Ashaman wrote:Og at jeg bare skriver d, og ikke det, er at jeg har lagdt d til en vane, og kommer aldri til å venne meg av den!!
Edit: Eit par ord ekstra på slutten der...
Dette vart veldig offtopic, men Ashaman har vel fått nokre svar på sitt opprinnelege spørsmål...
Grunnen til at understreking (og kanskje store bokstavar) har vorte brukt til utheving av ord, skriv seg frå skrivemaskintida. Det var vanskeleg å lage skrivemaskiner som skreiv i kursiv, so difor vart understreking brukt i staden, då det var mykje lettare å få til. (Dagens tastaturoppsett (QWERTY) kjem frå same "kjelda", då ein ville unngå at armane satt seg fast i kvarandre når to armar gjekk ned omlag samtidig. Det vart gjort ved å plassere bokstavane slik at bokstavar som ofte kom etter kvarandre i ord ikkje var ved sida av kvarandre.)
Til sist, eit lite tips til dei som nyttar Firefox:
BBcode extension. Den skal gjere det lettare å bruke BBcode i foraer.
Grunnen til at understreking (og kanskje store bokstavar) har vorte brukt til utheving av ord, skriv seg frå skrivemaskintida. Det var vanskeleg å lage skrivemaskiner som skreiv i kursiv, so difor vart understreking brukt i staden, då det var mykje lettare å få til. (Dagens tastaturoppsett (QWERTY) kjem frå same "kjelda", då ein ville unngå at armane satt seg fast i kvarandre når to armar gjekk ned omlag samtidig. Det vart gjort ved å plassere bokstavane slik at bokstavar som ofte kom etter kvarandre i ord ikkje var ved sida av kvarandre.)
Til sist, eit lite tips til dei som nyttar Firefox:
BBcode extension. Den skal gjere det lettare å bruke BBcode i foraer.
det er nok desverre mange her på forumet som burde ta et rettskrivnings-kurs (jeg er en av dem
), og ashie er slettes ikke den verste sleivskriveren her. (selv om mange utropstegn ofte irriterer hodet mitt litt
)
EDIT: post nr. 900
EDIT: post nr. 900
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.