Brukernavn, signaturer, avatarer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ceres wrote:Du har jo ikke hundre poster en gang terje, hvordan kan det ha seg at du er co-admin der nå?
Jeg virka visstnok som en "oppvakt fyr". :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Vel... hun virket jo ikke som om hun hadde så alt for mye å bidra med selv, hun på z. (Zhayana? Zhaylene? husker ikke helt). Men til tross for dette hadde hun jo omlag en tredjedel av postene om jeg ikke tar helt feil... Men for all del - forumet var voldsomt flott lagt opp - likte layouten litt bedre enn dette (sorry admins, det har sikkert noe å gjøre med fargevalget deres og det faktum at der kun sitter gutter og velger... :P ) og det var oversiktlig og greit, masse temaer oppe for diskusjon.

Vurderte å melde meg inn, men jeg liker litt mer aktivitet enn det så ut som om det var der...
Urban tilværelse
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Liker du layouten der bedre enn denne? Selv har jeg det omvent. Greit nok, jeg var skaptisk til denne også, i starten, men her er det i alle fall litt større kontraster i fargene...
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Er ikke noe glad i brunt. Blått = yndlingsfarge. :wink: (Men sånn utenom fargene så er jo sidene like så og si.)
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Terje wrote:
Ceres wrote:Du har jo ikke hundre poster en gang terje, hvordan kan det ha seg at du er co-admin der nå?
Jeg virka visstnok som en "oppvakt fyr". :P
:lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Er ikke du også medlem på det forumet Loki?

Missunnelig?
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

er også mer fan av denne her :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ceres wrote:Er ikke noe glad i brunt. Blått = yndlingsfarge. :wink: (Men sånn utenom fargene så er jo sidene like så og si.)
Blått? Fantasyforumet er da brunt det også? (I alle fall er custom skin'et brunt - default skin'et er vel mer blått, ja...)
Ceres wrote:Er ikke du også medlem på det forumet Loki?

Missunnelig?
Jeg går utfra at jeg ikke var den første hun spurte, så Loki ble sikkert spurt, han også. Ville i alle fall vært merkelig hvis hun hadde valgt meg over Loki... :wink:
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Terje wrote:
Ceres wrote:Er ikke noe glad i brunt. Blått = yndlingsfarge. :wink: (Men sånn utenom fargene så er jo sidene like så og si.)
Blått? Fantasyforumet er da brunt det også? (I alle fall er custom skin'et brunt - default skin'et er vel mer blått, ja...)
Custom skinet er nok renere i stilen en vår side, men nå er jo det et ferdiglagd et. Her har jeg gjort en del endringer, og det er lagt ned mye omtanke bak stilen. Bare i de klokkene, som viser om det er nye poster, har det gått bort flere arbeidstimer for å få dem i riktig farge.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Klokkene er supre! Og fargepreferanser er jo sterkt subjektivt. Er så visst ikke et angrep på deres preferanser, bare at mine er noe annerledes... :D
Urban tilværelse
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Nei, de kan være litt usmakelige disse fargene noen ganger. Men jeg syns de passer fint sammen ihvertfall, og det er en stor fordel ;)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Så absolutt en fordel. En annen fordel er jo at de er rimelig nøytrale, ikke det første man tenker over når man ankommer siden. Jeg vil også si at det tekniske på sida fungerer godt. Klokkene er et eksempel. De har ikke tullet med meg på månedsvis (siden det med cookisene - som jeg enda ikke helt har forstått, men som jeg gjorde som dere sa med og som fungerte utmerket.)

De tre figurene av Rand, Perrin og Mat oppe i hjørnet er også flotte. Og forumet er oversiktlig og greit.

Det er imidlertid tre av smileysene som jeg ikke hel forstår meningen med: :!: :?: :arrow: .

Og nå har jeg helt glemt hvilken tråd jeg faktisk poster i... hm...
Urban tilværelse
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Eivind wrote:Nei, de kan være litt usmakelige disse fargene noen ganger. Men jeg syns de passer fint sammen ihvertfall, og det er en stor fordel ;)
Og kontrastene er ikke sånn at du risikerer å få "eyesores". F.eks. har dere ingen rene, hvite bakgrunner på selve hovedforumet. Det sliter ikke så fælt på øya når fargene er litt mer dempede. :)
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ceres wrote:Er ikke du også medlem på det forumet Loki?

Missunnelig?
Eh, nei, gudane fri meg frå ansvaret det er å skulle lese og vurdere alle innlegg på eit forum som passande eller upassande. Men joda, er medlem der.

Eg forsøkte heller bekrefte at Terje verka oppvakt gjennom å le av hans tilsynelatande usikkerheit mht. dette... men samtidig ville eg behalde eit snev at tvetydigheit. Tydelegvis blei det meir enn eit snev. :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Hvis jeg ikke husker feil, så "fant" jeg deg på fantasyforumet, eller hva Loki?
Post Reply