Bli kjent med admins
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Liker ikke avsporingen din der, Thomdril. Mye morsommere å diskutere oss 
. Det med datamaskiner og elektronikk passer nok best på Eivind tror jeg. Han har hvertfall mest peiling der. God humor har han hvertfall (ganske lik min
) "Snill"? Hm... Vi blir hvertfall ikke sett på som snille mot hverandre
. Vi er nok alle tre snille mot jenter og ukjente, men ertende mot hverandre.
Får vel bli opp til andre å vurdere vurderingen av meg, men stemmer nok ganske greit det der. Tror jeg kan si med sikkerhet at jeg skryter (og prater) mest hvertfall.
Seriøs stemmer hvertfall. (Det gjør det forsåvidt på alle tre, hvis man sammenligner med en gjennomsnittlig 18-åring. Det er hvertfall det inntrykket andre på skolen har av oss
) Man kan vel si han er snobbete, men jeg vil heller kalle han litt sær og kresen
.
Kanskje Simen kan legge ut det vi skrev om hverandre i årboka
? Lagde kontaktannonse for hverandre... De var utrolig morsomt å lage, selv om vi slet med sensuren til Eivind.
Godslig tror jeg er relativt riktig ja; og han kan såvist være irriterendeSimen: Godslig med mye humør, smiler mye, men kan også være irritert/irriterende. Glad i pcer og tv og andre elektroniske ting. Snill.
Stefan: Hyperengasjert i perioder? Dyktig så det holder, men med en tendens til å dabbe av i interesse? Masse latter og smil.
Får vel bli opp til andre å vurdere vurderingen av meg, men stemmer nok ganske greit det der. Tror jeg kan si med sikkerhet at jeg skryter (og prater) mest hvertfall.
Eivind: Seriøs, dyktig og pågående. Holder ut over lenger tid. Litt snobbete (tihi... sikter selvfølgelig til fasanen igjen...), men ikke mer enn at det er akkurat passe?
Seriøs stemmer hvertfall. (Det gjør det forsåvidt på alle tre, hvis man sammenligner med en gjennomsnittlig 18-åring. Det er hvertfall det inntrykket andre på skolen har av oss
Kanskje Simen kan legge ut det vi skrev om hverandre i årboka
Her kommer de da, kommentarene som vi har skrevet om hverandre. Dette er skrevet i kontaktannonse- form og vil komme i Lillestrøms årbok.
Eivind Samseth
Jeg søker en jente som tar initiativ - for her vil du intet finne.
Jeg liker blant annet å trene, danse, se på filmer og dra på utflukter;
men det kreves litt arbeid for å idet hele tatt få meg med. Ingen har
sterkere meninger, og jeg er sta av natur, men overfor det motsatte kjønn kan jeg fort bli en annen...
Det er relativt lett å få meg med på fest, men etter noen få øl skremmer jeg de fleste.
Simen Sveen
Jeg søker en snerten jente, som ikke har noe imot at jeg trolig
vil komme for sent til alle stevnemøtene våre.
Jeg er en sporty gutt, men liker også rolige sofakvelder med The O.C. og Sørlandschips.
Du må takle unødvendig mye tromming med fingrene, men den vakre,
avsluttende pianomusikken mer enn gjør opp for dette.
Har forøvrig endelig sluttet å shotte vann på fest ; - ).
Stefan Slemdal
Jeg søker en god lytter, da egne innspill om poker, Liverpool og annet pjatt
stort sett kommer til å dominere samtalene. Ellers er jeg stort sett snill og grei,
med mindre du har noen artige skavanker jeg kan påpeke.
Kort summert; le når jeg prøver å være morsom og vær plettfri.
Eivind Samseth
Jeg søker en jente som tar initiativ - for her vil du intet finne.
Jeg liker blant annet å trene, danse, se på filmer og dra på utflukter;
men det kreves litt arbeid for å idet hele tatt få meg med. Ingen har
sterkere meninger, og jeg er sta av natur, men overfor det motsatte kjønn kan jeg fort bli en annen...
Det er relativt lett å få meg med på fest, men etter noen få øl skremmer jeg de fleste.
Simen Sveen
Jeg søker en snerten jente, som ikke har noe imot at jeg trolig
vil komme for sent til alle stevnemøtene våre.
Jeg er en sporty gutt, men liker også rolige sofakvelder med The O.C. og Sørlandschips.
Du må takle unødvendig mye tromming med fingrene, men den vakre,
avsluttende pianomusikken mer enn gjør opp for dette.
Har forøvrig endelig sluttet å shotte vann på fest ; - ).
Stefan Slemdal
Jeg søker en god lytter, da egne innspill om poker, Liverpool og annet pjatt
stort sett kommer til å dominere samtalene. Ellers er jeg stort sett snill og grei,
med mindre du har noen artige skavanker jeg kan påpeke.
Kort summert; le når jeg prøver å være morsom og vær plettfri.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Mattrim Cauthon
- Hengiven