Tips til bra programmer?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Må si jeg har dårlige erfaringer med OpenOffice, vi bruker det på alle skolepc-ene og det er bare drit og problemer. Mulig at de dataansvarlige er noen søplehuer, som bare tuller med det, men jeg sverger til Word.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Hvis spilleren din støtter divx, skal den i utgangspunktet støtte xvid og. Det er bare å brenne som en vanlig CD og putte inn disken. Men noen ganger så vil det ikke funke, hvis det er brukt noen spesielle funksjoner under kodingen av filmen.Ashaman wrote:Ja, xvid er bra! Kan man bruke det på dvd-spiller? Dersom man kan det, må man brenne filen som data-dvd/cd eller video-dvd/cd?
Sjølv har eg ikkje noko problem med OOo. Kva versjon bruker de?Akira wrote:Må si jeg har dårlige erfaringer med OpenOffice, vi bruker det på alle skolepc-ene og det er bare drit og problemer. Mulig at de dataansvarlige er noen søplehuer, som bare tuller med det, men jeg sverger til Word.
VideoCDar kan spelast av på dei fleste DVD-spelarar, so det vil mest sannsynleg fungere. Kva format det er på fila i utgangspunktet har ingenting å seie, då den må konverterast til VCD-standarden.Ashaman wrote:Men er det noen som vet om dette går: Brenn en såkalt ''Video-CD'' i Nero, og bruke .avi fil. Funker da dette på en DVD spiller?
Version 1.incanus wrote:Sjølv har eg ikkje noko problem med OOo. Kva versjon bruker de?Akira wrote:Må si jeg har dårlige erfaringer med OpenOffice, vi bruker det på alle skolepc-ene og det er bare drit og problemer. Mulig at de dataansvarlige er noen søplehuer, som bare tuller med det, men jeg sverger til Word.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Du kunne kanskje høyrd me dataansvarleg om dei kunne tenkje seg å oppgradere til 2.0, som kom ut i fjor. Med norsk grensesnitt om dei vil...
Om den er meir stabil skal eg ikkje uttale meg om, men den liknar meir på Word (når det gjeld utsjånaden).
Det største "problemet" er kanskje rettefunksjonen. Det er ikkje noko problem å få tak i norske ordlister osb., men den i Word er kanskje betre.
Om den er meir stabil skal eg ikkje uttale meg om, men den liknar meir på Word (når det gjeld utsjånaden).
Det største "problemet" er kanskje rettefunksjonen. Det er ikkje noko problem å få tak i norske ordlister osb., men den i Word er kanskje betre.
Tenkte jeg kunne tipse dere om en litt annen versjon av bildeediteringsprogrammet Gimp. Gimpshop har et brukergrensesnitt som ligner mer på Photoshop, som er standarden for bilderedigeringsprogrammer. Gimpshop ble egentlig utviklet først for mac, men finnes i Windows og Linux versjoner og.
Jeg sjekka på skolen, og det viste seg at de oppdaterte til version 2 for en måned siden. Hadde ikke oppdaga det jeg gitt.incanus wrote:Du kunne kanskje høyrd me dataansvarleg om dei kunne tenkje seg å oppgradere til 2.0, som kom ut i fjor. Med norsk grensesnitt om dei vil...
http://www.download.com/
Her er d topp ti liste over mest populære downloads..... Mye kjekt der slik som Ad-Aware SE personal edition o.l.!!!
Her er d topp ti liste over mest populære downloads..... Mye kjekt der slik som Ad-Aware SE personal edition o.l.!!!