Ny avatar (Igjen) (I alle fall midlertidig.) Som er en slags kunngjøring Sigg:
Ny sigg. OG for de som lurer er d et sikte og ikke noe okkulte greier
Edit: Har laga enda en ny nå, som passer til d nye navnet mitt
Last edited by DucKfish on Sun Feb 12, 2006 12:10, edited 1 time in total.
satt og bladde gjennom noen bilder fra i sommer, også kom jeg over et bilde av blåbærlyng, og jeg kom plutselig til å tenke på hvor lik jeg faktisk er på denne typen lyng.
-blåbærlyng-
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Unnskyld, men sammenligna du deg selv med blåbærlyng akkurat nå, eller har jeg blitt analfabet siden i går?
(Ikke at det er noe i veien med blåbærlyng - beste lynga - men, å sammenligne seg med den? )
Har føyd til noe på signaturen min: "I can no longer hear the green."
Sitat fra Illyria i Angel, etter at hun har mista superkreftene sine, og ikke lenger kan snakke med planter. Beskriver liksom vemodet jeg føler etter å ha sett ferdig serien for første gang, og at den aldri kommer til å bli helt ny for meg igjen...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ny signatur. denne gongen eit sitat frå Umberto Eco, som eg fann på "Quote of the Day" på http://www.google.com/ig/ (bra startside forresten, spesielt om du har Gmail).
Umberto wrote:"I have come to believe that the whole world is an enigma, a harmless enigma that is made terrible by our own mad attempt to interpret it as though it had an underlying truth."
- Umberto Eco
Håvamål, ja. Egentlig mye glupt som står i den. Tror jeg har en utgave av den stående i bokhylla mi på hybelen, men i et litt mer arkaisk språk enn det siggen din er skrevet i... (med arkaisk mener jeg her "eldgammelt og uforståelig nynorsk... )
- Verg., Aen., 3.315.
Mottoet til innbyggerne i Dinotopia. "Pust dypt"-delen kommer fra delfinene, og spiller på det at samliv, samarbeid, symbiose, og slikt noe, ofte kalles "pusting" i Dinotopia. "Finn fred" er av dinosaursk opprinnelse, men nevnte opprinnelse har "gått tapt i tidens tåke", som de sier.
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg skjønner ikke engang hva en avatar er jeg, men går ut fra det er bilde. Og det kan igrunn være det samme for meg.
Du skifter vist signatur ganske ofte Terje...
Min signatur er jo konge uansett da. Så pass dere i rollespillet. Som foresten vil ha flere spillere. *hinthint*
Navnet er rett og slett fra min livsstil i sommerferien.
Avataren er det vetle biletet som er under namnet ditt. Skal du ha ein, hugs at den må vere maksimum 100x100 pixlar i oppløysning, og 20KB i filstorleik, jfr. reglane.
Edit: Ikkje dei kulene altso, dei er for å vise rangen.
sauegjeteren wrote:Du skifter vist signatur ganske ofte Terje...
Jepp. Er ikke så mopro å ha samme gamle greia i årevis. Dessuten finner jeg så mange bra sistater at jeg må holde meg selv i nakkeskinnet for ikke å skifte hver dag (selv om det kunne vært en kul gimmick...).
- Verg., Aen., 3.315.