Hva er best å være?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det har jeg også hatt, men etter at vi slutta å bo i samme hus har vi blitt perlevenner.Stine wrote:sikkert fordi jeg alltid har hatt et veldig turbulent forhold til brødrene mine, med mye krangling og uenigheter. høres behagelig ut å få litt fred en gang i blant.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg er nest størst, og har en storebror og 2 småsøstre. Storebroren min er en værsting. Bare fordi han har tyngden på sin side kan han bare knipse meg bort som en annen flue.
Men det verste var å være i midten.
Da var det alltid jeg som fikk skylda for ting fordi storebrorenmin støtta lillesøsteren min, alltid!
Nå er det heldigvis sjelden meg som får skylda...*smiske med foreldrene*
Men det verste var å være i midten.
Da var det alltid jeg som fikk skylda for ting fordi storebrorenmin støtta lillesøsteren min, alltid!
den situasjonen kjenne jeg godt! (jeg er eldst, har fem småsøsken)Nynaeve wrote: Da var det alltid jeg som fikk skylda for ting fordi storebrorenmin støtta lillesøsteren min, alltid!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
har alltid vært litt black sheep, sammenliknet med mine langt mer.. hum.. vellykkede brødre, og fått skylda for mye rart opp gjennom årene.
nå ser det ut til at storebroren min har overtatt rollen for en stund, though. han har blitt sammen med en dame som er 17 år eldre enn ham og har tre barn, og som dessuten jobber sammen med foreldrene mine (og ingen av dem har så mye tilovers for henne), så nå er det han som er feil. jeg får nyte det så lenge det varer.
nå ser det ut til at storebroren min har overtatt rollen for en stund, though. han har blitt sammen med en dame som er 17 år eldre enn ham og har tre barn, og som dessuten jobber sammen med foreldrene mine (og ingen av dem har så mye tilovers for henne), så nå er det han som er feil. jeg får nyte det så lenge det varer.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.