Himmelens Flammer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Velkommen hit ja, du forøvrig bare den 2. Nynaeve, mens vi har tre stk. Lanfear. Men du får få den andre i klassen din til å melde seg inn og da!nynaeve91 wrote:Takk for den. Ja, det er vel kanskje flere som heter det. Men til nå i serien så ser jeg mer av meg selv i Nynaeve enn noen av de andre. Det har jeg også fått hørt av en i klassen min som ligger ei bok foran meg i serien..Kjetil wrote:Velkommen til forumetJippe, første gang jeg kan ønske noen velkommen. Nå har vi vel bare 4 som heter Nynaeve?
![]()
Uansett, himmelens flammer er en veldig morsom bok. Skjer mye i den boka.
Ja, det skal jeg prøve å få til. Det er dog ikke sikkert han vil, for han synes alt sånt forum- og medlemsskap- saker er bortkastet tid. Men NM, det spiller han..Eivind wrote:Velkommen hit ja, du forøvrig bare den 2. Nynaeve, mens vi har tre stk. Lanfear. Men du får få den andre i klassen din til å melde seg inn og da!nynaeve91 wrote:Takk for den. Ja, det er vel kanskje flere som heter det. Men til nå i serien så ser jeg mer av meg selv i Nynaeve enn noen av de andre. Det har jeg også fått hørt av en i klassen min som ligger ei bok foran meg i serien..Kjetil wrote:Velkommen til forumetJippe, første gang jeg kan ønske noen velkommen. Nå har vi vel bare 4 som heter Nynaeve?
![]()
Uansett, himmelens flammer er en veldig morsom bok. Skjer mye i den boka.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hvis jeg ikke er helt på viddene er dette en av de bøkene med mest action -- de forfølger Shaidoene, angripes av Trolloker og Mørkefrender, bryter beleiringa av Cairhien, Matt blir sjef for Band of the Red Hand, og så har vi le grand finale, som jeg ikke skal spoile. Herlig bok, egentlig, men jeg har ikke lest den siden 2003, så jeg tror ikke jeg skal kommentere den så mye mer. 
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Glømte någe
De e jo litt konge at mat blir et strategisk geni og Rand sleppe å føla seg utenfor me stemmer i hodet etter som Mat begynner å få minner som ikke er hans. Skal vede på at hele gjengen havner på galehuset når serien er over

Det finnes gull og perler i mengde, men å tale med kunnskap er et kosbart smykke
Jeg har kommet meg ganske mye lengre i den nå, og jeg står fast ved tieren! Kjempebra bok! Sirkusbesøket er så bra, men det at Galad ble hvitekappe, kom som et lite sjokk, men han passer utrolig godt til det..! Så, ja, boka her er kjempebra:)
Dessuten har Tomas meldt seg inn nå, det var vel her jeg lovde at jeg skulle overtale ham;)
Dessuten har Tomas meldt seg inn nå, det var vel her jeg lovde at jeg skulle overtale ham;)
Jeg vil ikke HA signatuur! 
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg synte det var opplagt at Galad ble med i Hvitekappene
Er enig i at sirkus besøket ikke var så ille, han som eide det var faktisk ganske underholdene
Er enig i at sirkus besøket ikke var så ille, han som eide det var faktisk ganske underholdene
Spoiler
For ikke å nevne Birgitte
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.