Ja, dumme meg, eg burde jo visst at legghår alltid er det fyrste ein ser etter når ein skal finne ting ved eit bilete ein kan samtale om.Kjetil wrote:Loki wrote:Tja, det springer ikkje så mange andre samtalemner intuitivt ut av det biletet, kva ellers skulle han spurt om?
Hva med, hadde du voksa leggene?
Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Don't feed the lion! 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Hihi, det er ein gamal Loony Toons-film, det, med ein idiot som heile tida tirrar løva i løveburet i dyrehagen trass i at filmens fortellerstemme advarar han fleire gonger.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Aha... 
Uansett, ny signatur, igjen:
Sometimes things seem impossible to us, but maybe that's just because we're all slackers.
Visstnok en fyr som heter Larry Wall som har sagt det...
Og der fant vi ut at "define"-kommandoen til google kan brukes på andre ting enn bare ord:
Larry Wall (b. September 27, 1954), programmer, linguist, author, is most widely known for his creation of the Perl computer language in 1987. Wall earned his bachelor's degree from Seattle Pacific University in 1976.
Uansett, ny signatur, igjen:
Sometimes things seem impossible to us, but maybe that's just because we're all slackers.
Visstnok en fyr som heter Larry Wall som har sagt det...
Og der fant vi ut at "define"-kommandoen til google kan brukes på andre ting enn bare ord:
Larry Wall (b. September 27, 1954), programmer, linguist, author, is most widely known for his creation of the Perl computer language in 1987. Wall earned his bachelor's degree from Seattle Pacific University in 1976.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.