jeg, på den andre siden, har mine favoritter i en helt annen sjanger.
tviler på at du synes viking/black metal er fint, men for meg er det den vakreste musikken som finnes.
så, ikke kom med slike påstander
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Akira wrote:Som alle har klart. AC/DC? PFØY, haha, lættis!
Du skal ikke bli for frekk i kjeften når du snakker om verdens beste rockeband! Det er ikke mange andre som har solgt ut alle billettene til en konsert på fire sekunder, som tilfeldigvis er en av bragdene til AC/DC.
Omfg, snakker du om frekk lillegutt? HAHA! Jeg definerer overhodet ikke NOE rockeband som bedre enn NOE metallband. Og det er MIN mening.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Du skal ikke bli for frekk i kjeften når du snakker om verdens beste rockeband! Det er ikke mange andre som har solgt ut alle billettene til en konsert på fire sekunder, som tilfeldigvis er en av bragdene til AC/DC.
Så hva definerer du "best" som? De beste er nødvendigvis ikke de som appellerer til flest mulig mennesker, som jo kan være idioter. Mennesker flest er jo middels, midt på treet, så hva som fenger flest blir vel ikke direkte best?
Nå hører det med til historien at dette var før de slo igjennom. Du kan vel tenke deg hva slags hysteri det var?
Og beklager at jeg glemte Guns. Jeg hadde tenkt å ha dem med.
Omfg, snakker du om frekk lillegutt? HAHA! Jeg definerer overhodet ikke NOE rockeband som bedre enn NOE metallband. Og det er MIN mening.
Det var da i overkant dramatisk og dogmatisk?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Behøver jeg sitere deg for noe du sa i forrige post?
Ja, tror jeg gjør det. Tror jeg understreker for sikkerhets skyld og.
hansito wrote:Ja, men AC/DC er sjit bra i forhold til visse metal band, for det kan jo tross alt nesten ikke karakteriseres som musikk.
Metallen, altså.
Vil si det er langt på vei en sterkere påstand enn "rock er bedre enn metall".
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Det jeg mener er at metallen er skriking og hyling og gud vet hva, og mangler totalt melodi. til og mes riffene mangler melodi i de fleste band, men som altid finnes det unntak, selv om jeg kke hvet hvilke.