Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ettersom min introduksjon til fantasy var Alan Lees illustrerte utgåve av Hobbiten (og dette var lang tid etter at eg leste lettleste versjoner av Odysseen og Arthur-legendene illustrert av same mann, skjønt eg innsåg ikkje at det var same mann før lenge etterpå) så må eg nok halde ein knapp på han av rein nostalgi. Men Howe er soleklar nummer to.
Skulle berre mangle at han ikkje gjekk kommando. Er jo stadig solsteik i Shire, og den klesdrakta hans ser ikkje akkurat tynn og lett ut.
Skulle berre mangle at han ikkje gjekk kommando. Er jo stadig solsteik i Shire, og den klesdrakta hans ser ikkje akkurat tynn og lett ut.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nytt tillegg til signaturen min:
Sometimes things seem impossible to us, but maybe that's just because we're all slackers.
Paid for by Greenpeace and the Association of Whale Killers
Det nye er fra en "gammel" episode av The Daily Show, hvor Stephen Colbert lager en egen Kongressvalgkampreklamefilm, som sponses av disse to gruppene...
Sometimes things seem impossible to us, but maybe that's just because we're all slackers.
Paid for by Greenpeace and the Association of Whale Killers
Det nye er fra en "gammel" episode av The Daily Show, hvor Stephen Colbert lager en egen Kongressvalgkampreklamefilm, som sponses av disse to gruppene...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Colbert! Hill Colbert! 
Apropo gærningene på Comedy Central, eg har nettopp laga meg ny signatur. Eg såg gjennom nokre eldre Daily Show-klipp, og denne var endå meir slitesterk enn eg trudde den ville vere, måtte berre linke og sitere den.
Apropo gærningene på Comedy Central, eg har nettopp laga meg ny signatur. Eg såg gjennom nokre eldre Daily Show-klipp, og denne var endå meir slitesterk enn eg trudde den ville vere, måtte berre linke og sitere den.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Fikk meg ny avatar, har skiftet litt de siste dagene (den forrige var Get a Life, men det er dere vel klar over
). Jeg liker nå min nye... Passer til nicket mitt...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Prøv http://imageshack.us i stedet for... 
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Fint bilde.aviendha wrote:fått ny avatar. var på tide å skifte nå![]()
fine bilde fra final fatasy
Last edited by Akira on Thu Mar 30, 2006 15:39, edited 1 time in total.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."