Hvorfor begynte du å lese WOT?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ikkje egentleg - at me ikkje sår, pløyer eller utfører andre former for jordbruksrelaterte handlingar må jo definitivt gjelde som grunnar til at me har hatt tid nok til å lese WoT. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Jo, det har det vel. Eg begynte fordi eg ikkje dreiv med jordbruk. Hadde eg dreve med jordbruk, hadde eg neppe begynt.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Såklart dei er i stand til det. Men å ha ein jobb - same kva slags jobb - ville gjort meg, personleg, energimessig ute av stand til å lese tusensiders fantasybøker. 
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Dobbel poster på samme dag, ops ops ops
Foresten slik som det er her i Nordland: hvis norsk er dialekt (er enig i det, men;) da er norsk fult av fremmede utryk som brukes dagelig, og stammer fra det moderne Usa\England. Disse utrykkene er her iallefall brukt enorm mye, og aner ikke pointe med halvparten. Alt skal lages forkortelser på slik sam at alle går rundt og kaller andre "tard" nå, og verst av alt de fleste vet ikke hva det er en forkortelse for
Så jeg mener at ord, og utrykk tar over det norske språk, på en sakte, men sikker måte. (graver jeg min egen grav nå, tanker, og å gå off topic?)
Se norsk med liten forbokstav, og England med stor
Foresten slik som det er her i Nordland: hvis norsk er dialekt (er enig i det, men;) da er norsk fult av fremmede utryk som brukes dagelig, og stammer fra det moderne Usa\England. Disse utrykkene er her iallefall brukt enorm mye, og aner ikke pointe med halvparten. Alt skal lages forkortelser på slik sam at alle går rundt og kaller andre "tard" nå, og verst av alt de fleste vet ikke hva det er en forkortelse for
Se norsk med liten forbokstav, og England med stor
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
the black wind
- Hengiven

oi jeg har vist ikke lagt noe ut her
jeg får vel si det lille som er om hvordan jeg fant denne serien.
jeg liker store fantasy bøker og så fant jeg denne på biblioteket. jeg satte meg ned og leste og vips var jeg hekta, men nå leser jeg ikke så mye i den serien men snart snart er jeg tilbake skal bare lese ut to bøker
jeg får vel si det lille som er om hvordan jeg fant denne serien.
jeg liker store fantasy bøker og så fant jeg denne på biblioteket. jeg satte meg ned og leste og vips var jeg hekta, men nå leser jeg ikke så mye i den serien men snart snart er jeg tilbake skal bare lese ut to bøker
like a butterfly i fly
like a rock i fall
like a rock i fall
Hehe, en del rare grunner her...
Jeg har mange ganger blitt tipsa om å begynne å lese WoT av forskjellige personer (treneren min, venner osv), men jeg har ikke trodd at jeg hadde tid til å lese bøker de siste åra. Men da Akira anbefalte serien for meg i januar, og stefaren min senere samme dag spurte om det var noen bøker jeg trengte mens han skulle bestille noen fra Amazon, ble det til at jeg kjøpte den første boka. Leste prologen, ble forvirra, leste første kapittel og ble hekta. Er ikke ferdig med bøkene ennå, er bare på FoH, men det er jo et stykke på vei.
Jeg har mange ganger blitt tipsa om å begynne å lese WoT av forskjellige personer (treneren min, venner osv), men jeg har ikke trodd at jeg hadde tid til å lese bøker de siste åra. Men da Akira anbefalte serien for meg i januar, og stefaren min senere samme dag spurte om det var noen bøker jeg trengte mens han skulle bestille noen fra Amazon, ble det til at jeg kjøpte den første boka. Leste prologen, ble forvirra, leste første kapittel og ble hekta. Er ikke ferdig med bøkene ennå, er bare på FoH, men det er jo et stykke på vei.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.