har også sett en veldig fin musikk video med dem på pcen til the black wind. vet ikke om det var sangen fra titanic, men fin uansett. veldig trist film
synes også det var bra animasjon
jeey det er et bilde fra FF 10
begynner nesten å grine bare med syne av bilde det er så trist slutt. Men så er det jo fint
Det er et bilde fra helt i slutten av spille
Jeg gjør bare oppmerksom på at Sauegjeteren og SAU er to vidt forskjellige personer. SAU er ei jente på 1. videregående fra Stavanger eller noe slikt. Jeg er gutt i 9. kl. fra Øyer. I tilfelle noen trodde hun hadde kommet igjen.
Jeg gjør bare oppmerksom på at Sauegjeteren og SAU er to vidt forskjellige personer. SAU er ei jente på 1. videregående fra Stavanger eller noe slikt. Jeg er gutt i 9. kl. fra Øyer. I tilfelle noen trodde hun hadde kommet igjen.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Sauegjeteren wrote:Jeg gjør bare oppmerksom på at Sauegjeteren og SAU er to vidt forskjellige personer. SAU er ei jente på 1. videregående fra Stavanger eller noe slikt. Jeg er gutt i 9. kl. fra Øyer. I tilfelle noen trodde hun hadde kommet igjen.
Dersom eg ikkje hugsar heilt feil er SAU òg ein gut... eg kjenner i alle fall ein gut frå Stavanger online som kallar seg SAU på diverse fora, og eg meinar eg linka han ein tråd her ein gong for evigheitar sidan, og at han registrerte seg for å svare på den e.l.
Men, klart, kan vere det ikkje er han og det tilfeldigvis er ei jente på hans alder frå same stad som kallar seg SAU som har vore her.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Jeg så SAU var innom her idag igjen. Og ja, det er en gutt. Men jeg likte den ene varianten til Loki her. Den gode hyrde. Er han klar over hvor perverst mange tenker med hyrde? Men kall meg hva dere vil dere, så lenge jeg skjønner det.