Fotball

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Molde har vært så dårlige i mange år nå, at det er på tide de gjør noe riktig. Tror tromsø også kan overaske i bunnen. Håper Ham-kam og Fredrikstad gjør det kjempedårlig.

Brann har jo et veldig bra lag, om de unngår skader og tull. Så noen av kampene på tv i fjor, definitivt potensiale.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

På tide å grave opp igjen denne, eller hva? ;)

Var på Molde Stadion i dag, og kan egentlig ikke si annet enn følgende to ting:

Wooooo! Hvem leder Tippeligaen!!!??? Hvem leder Tippeligaen!!!??? Hvem leder Tippeligaen!!??? :D:D:D:D:D:D:D:D:P

og

Det er lenge siden jeg har hatt lyst til å skade et annet menneske som jeg hadde lyst til å skade Ole Martin Årst i dag. Makan til ufyslig og usportslig scoring tror jeg aldri jeg har sett maken til. Moldes keeper, Jan Kjell Larsen, står bøyd over Øyvind Gjerde som har ligget nede i nesten et minutt. Årst går mot målet, ser at keeper ikke følger med, og skyter ballen over Larsen. Lenge siden jeg har vært så sint...

Og en ting til: LSK klarer aldri å vinne Tippeligaen hvis de ikke klarer å ri en tomåls ledelse. Jeg var overbevist om at løpet var kjørt da Koren satte inn 3-1-scoringa...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Terje wrote:Wooooo! Hvem leder Tippeligaen!!!??? Hvem leder Tippeligaen!!!??? Hvem leder Tippeligaen!!??? :D:D:D:D:D:D:D:D:P
Og de klagar på mine utropstegn?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Det der var gledesutrop. Tillat med utropstegn da. ;)
- Verg., Aen., 3.315.
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Terje wrote:Og en ting til: LSK klarer aldri å vinne Tippeligaen hvis de ikke klarer å ri en tomåls ledelse. Jeg var overbevist om at løpet var kjørt da Koren satte inn 3-1-scoringa...
Det trodde jeg og. Var skuffende utvikling sett i forhold til kanonstarten. Tror vi får skylde på finalekampen forrige torsdag...
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Fantastisk kamp mellom Rosenborg og LSK. Rosenborg var utrolig flinke, og LSK fikk knapt låne ballen de siste 20 minuttene. Ellers så var det jo kjedelig mange 0 - 0 kamper. Så også litt på Start - Lyn og ViF - Odd. Kjedelig kamper begge to, enda godt at ikke noen av oslolagene tok 3 poeng.
Thomdril
Asha’man
Asha’man

Post by Thomdril »

Ja, Enga.odd var skuffende greier.. Så pippipene mot bartene når jeg kom hjem fra matchen, og fikk i hvert fall avslutta kvelden med skikkelig fotball... På mandag braker det uansett løs igjen, med storkamp i Oslo. Enga møter football Club liin i det som garantert blir en kamp med nerver. Veit ikke om jeg helt tør å håpe på masse sjaner, men de kampene er alltid spennende. Skal kjøpe billett etterpå..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Ny runde igang, ser på RBK - Start jeg, Rosenborg begynte klart best, og har hatt flest sjanser, men start tok over mot slutten av 1ste omgang. Tror dette kan gå starts vei jeg :)

edit: helvetes andreomgang :twisted:
Lanfear84
Hengiven
Hengiven

Post by Lanfear84 »

Hehe, jeg tror det ikke var så lurt å starte denne tråden her, for er det noe jeg er veeeeldig opptatt av, så er det fotball. For å si det sånn, det gjør ikke meg noe at typen bruker helga foran tv'n for å se på fotball :D

Lagene i mitt hjerte er Molde og Liverpool.

Kjøpte forresten akkurat "sesongkortet" for å kunne se alle Moldes bortekamper. har dessuten canal+, så jeg får sett Premier League også.

Og var ikke reklamen for årets tippeliga utrolig koselig? Den der alle synger "All you need is love"...

Ah, fotball...
Don't Panic!
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Lanfear84 wrote:Lagene i mitt hjerte er (Molde) og Liverpool.
Du har akkurat fått et solid pluss i boka hos en av adminsene!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Lanfear84 wrote:Lagene i mitt hjerte er Molde og xxxxxx.
Husker da jeg først flytta til Romsdalen for 8 år siden. Hata Molde mer enn noe annet lag i Norge. Men etter å ha fulgt kampen deres mot nedrykk fra billigtribuna på Molde Stadion høsten 2003, og våren 2004, har jeg nesten blitt Molde-fan.

Passer litt dårlig med at den klubben som okkuperer størst plass i mitt hjerte er Rosenborg, men i og med at lagene nå kjemper i helt forskjellige vektklasser, utgjør ikke dette et like stort problem som for 5-6 år siden.

Gleder meg imidlertid som en unge til RBK-MFK om noen uker. Skal bli gøy å se Troillungan revansjere fjorårets vonde hjemmetap...
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Og var ikke reklamen for årets tippeliga utrolig koselig? Den der alle synger "All you need is love"...
Synes kanskje det var en smule rart noe der jeg. For var ikke det reklame for Tippeligaen? Med Carew, Riise og Gamsten godt synlig? Det plaget meg litt det der altså.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Live and let live, mann. Livet er for kort til å kastes bort på bittesmå, ubetydelige irritasjonsmomenter, i alle fall når favorittlagene mine topper tabellen sammen. :P
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Noe må man da henge seg opp i. Hvis ikke får man ikke tenkt nok.

Men viss ingen overbeviser meg om noe annet skal jeg ikke skrive så mye her. Fotball er kjedelig.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Har alltid likt både Molde og Rosenborg. Liker Molde fordi jeg ville at noen andre enn Rosenborg skulle vinne for noen år siden, og da var de jo gode. 3 fantastiske spisser.

Liker Rosenbord nå fordi jeg hater Vålerenga og Lillestrøm stort, så Rosenborg må gjennerobre tronen.
Post Reply