Fotball
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

På tide å grave opp igjen denne, eller hva? 
Var på Molde Stadion i dag, og kan egentlig ikke si annet enn følgende to ting:
Wooooo! Hvem leder Tippeligaen!!!??? Hvem leder Tippeligaen!!!??? Hvem leder Tippeligaen!!???
:D:D:D:D:D:D:D:P
og
Det er lenge siden jeg har hatt lyst til å skade et annet menneske som jeg hadde lyst til å skade Ole Martin Årst i dag. Makan til ufyslig og usportslig scoring tror jeg aldri jeg har sett maken til. Moldes keeper, Jan Kjell Larsen, står bøyd over Øyvind Gjerde som har ligget nede i nesten et minutt. Årst går mot målet, ser at keeper ikke følger med, og skyter ballen over Larsen. Lenge siden jeg har vært så sint...
Og en ting til: LSK klarer aldri å vinne Tippeligaen hvis de ikke klarer å ri en tomåls ledelse. Jeg var overbevist om at løpet var kjørt da Koren satte inn 3-1-scoringa...
Var på Molde Stadion i dag, og kan egentlig ikke si annet enn følgende to ting:
Wooooo! Hvem leder Tippeligaen!!!??? Hvem leder Tippeligaen!!!??? Hvem leder Tippeligaen!!???
og
Det er lenge siden jeg har hatt lyst til å skade et annet menneske som jeg hadde lyst til å skade Ole Martin Årst i dag. Makan til ufyslig og usportslig scoring tror jeg aldri jeg har sett maken til. Moldes keeper, Jan Kjell Larsen, står bøyd over Øyvind Gjerde som har ligget nede i nesten et minutt. Årst går mot målet, ser at keeper ikke følger med, og skyter ballen over Larsen. Lenge siden jeg har vært så sint...
Og en ting til: LSK klarer aldri å vinne Tippeligaen hvis de ikke klarer å ri en tomåls ledelse. Jeg var overbevist om at løpet var kjørt da Koren satte inn 3-1-scoringa...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Det trodde jeg og. Var skuffende utvikling sett i forhold til kanonstarten. Tror vi får skylde på finalekampen forrige torsdag...Terje wrote:Og en ting til: LSK klarer aldri å vinne Tippeligaen hvis de ikke klarer å ri en tomåls ledelse. Jeg var overbevist om at løpet var kjørt da Koren satte inn 3-1-scoringa...
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ja, Enga.odd var skuffende greier.. Så pippipene mot bartene når jeg kom hjem fra matchen, og fikk i hvert fall avslutta kvelden med skikkelig fotball... På mandag braker det uansett løs igjen, med storkamp i Oslo. Enga møter football Club liin i det som garantert blir en kamp med nerver. Veit ikke om jeg helt tør å håpe på masse sjaner, men de kampene er alltid spennende. Skal kjøpe billett etterpå..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Hehe, jeg tror det ikke var så lurt å starte denne tråden her, for er det noe jeg er veeeeldig opptatt av, så er det fotball. For å si det sånn, det gjør ikke meg noe at typen bruker helga foran tv'n for å se på fotball
Lagene i mitt hjerte er Molde og Liverpool.
Kjøpte forresten akkurat "sesongkortet" for å kunne se alle Moldes bortekamper. har dessuten canal+, så jeg får sett Premier League også.
Og var ikke reklamen for årets tippeliga utrolig koselig? Den der alle synger "All you need is love"...
Ah, fotball...
Lagene i mitt hjerte er Molde og Liverpool.
Kjøpte forresten akkurat "sesongkortet" for å kunne se alle Moldes bortekamper. har dessuten canal+, så jeg får sett Premier League også.
Og var ikke reklamen for årets tippeliga utrolig koselig? Den der alle synger "All you need is love"...
Ah, fotball...
Don't Panic!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Husker da jeg først flytta til Romsdalen for 8 år siden. Hata Molde mer enn noe annet lag i Norge. Men etter å ha fulgt kampen deres mot nedrykk fra billigtribuna på Molde Stadion høsten 2003, og våren 2004, har jeg nesten blitt Molde-fan.Lanfear84 wrote:Lagene i mitt hjerte er Molde og xxxxxx.
Passer litt dårlig med at den klubben som okkuperer størst plass i mitt hjerte er Rosenborg, men i og med at lagene nå kjemper i helt forskjellige vektklasser, utgjør ikke dette et like stort problem som for 5-6 år siden.
Gleder meg imidlertid som en unge til RBK-MFK om noen uker. Skal bli gøy å se Troillungan revansjere fjorårets vonde hjemmetap...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Synes kanskje det var en smule rart noe der jeg. For var ikke det reklame for Tippeligaen? Med Carew, Riise og Gamsten godt synlig? Det plaget meg litt det der altså.Og var ikke reklamen for årets tippeliga utrolig koselig? Den der alle synger "All you need is love"...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter